-
Podobna zawartość
-
Przez Houdini
Czy ktoś może mi napisać obiektywną opinię na temat Wat-u? Naczytałam się wielu nieprzyjemnych rzeczy o tej uczelni, szczególnie o tym jak traktowani są na niej studenci, czy rzeczywiście jest aż tak źle? Interesuje mnie kierunek inżynieria materiałowa i naprawdę chciałabym go studiować ale przeraziły mnie niektóre opinie.
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
-
Przez Zurix11
Hej, studiuję logistykę na Politechnice Lubelskiej, niestety nie jestem zbytnio zadowolona z uczelni. Zastanawiam się nad przeniesieniem się do Warszawy na logistykę na WAT ( również chce się przenieść do Warszawy ze względów osobistych). Niestety, nie rozszerzałam na maturze ani matmy ani fizyki, która jest obowiązkowa na Wacie. Oceny na studiach mam bardzo dobre i narazie wszystkie egzaminy mam zaliczone. Zastanawiam się czy nie napisane rozszerzenie z matmy, fizyki przeszkodzi mi w przeniesieniu, czy raczej uczelnia patrzy na oceny z egzaminów na 1 roku. Prosiłabym o rady i opinie. Może lepiej wytrzymać na Pollub i na magisterkę wybrać się na Wat?
-
Przez MIMI4123
Witam,
Po maturze 2021 mam zamiar wybrać się na studia wojskowe, marzeniem byłby oczywiście Dęblin w specjalności pilota zawodowego jednak tam raczej nie uda mi się dostać.
Pod uwagę biorę więc przede wszystkim WAT ale również AMW. Jeżeli chodzi o WAT nie daje mi spokoju głównie jedna myśl. Mianowicie, jak to z tymi oficerami później jest? Czy po WAT zostanę zwykłym oficerem polowym podporucznikiem dowódcą plutonu, czy raczej dostanę specjalistyczne stanowisko w kierunku w którym kształciłem się na studiach. Opinie słyszałem różne ale zdecydowanie więcej było tych mówiących o zwykłym dowódcy plutonu co w zasadzie ma ręce i nogi bo po co wojsku np mgr budownictwa czy informatyki?