Skocz do zawartości
Zurix11

Przeniesienie się na logistykę na WAT.

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, studiuję logistykę na Politechnice Lubelskiej, niestety nie jestem zbytnio zadowolona z uczelni. Zastanawiam się nad przeniesieniem się do Warszawy na logistykę na WAT ( również chce się przenieść do Warszawy ze względów osobistych). Niestety, nie rozszerzałam na maturze ani matmy ani fizyki, która jest obowiązkowa na Wacie. Oceny na studiach mam bardzo dobre i narazie wszystkie egzaminy mam zaliczone. Zastanawiam się czy nie napisane rozszerzenie z matmy, fizyki przeszkodzi mi w przeniesieniu, czy raczej uczelnia patrzy na oceny z egzaminów na 1 roku. Prosiłabym o rady i opinie. Może lepiej wytrzymać na Pollub i na magisterkę wybrać się na Wat?

@Zurix11, matura z reguły nie ma nic do rzeczy w przypadku przenosin. Jednak dużym problemem mogą być różnice programowe. Tym bardziej, że kierunek logistyka to niejako sztuczny kierunek studiów, który występuje zarówno na wydziałach ekonomicznych, studia z zarządzania itp., jak i na mechanicznych oraz innych technicznych. Tak więc chcąc przenieść się na WAT zwróć uwagę na program, bo może okazać się, że uczysz się czegoś zupełnie innego i to pomimo tej samej nazwy kierunku.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni