Skocz do zawartości
rekoj

LAW Dęblin - lotnictwo i kosmonautyka (pilotaż), wojskowe/mundurowe

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem uczniem 3. klasy LO i przyszedł czas, żeby zacząć szukać kierunku studiów. 

Interesuje mnie najbardziej lotnictwo i kosmonautyka na studiach wojskowych. Pierwszy wybór ode mnie padł na Dęblin - czytałem sporo pozytywnych opinii. 

 

Byłby może ktoś w stanie napisać coś lotnictwie i kosmonautyce ( mundurowe, pilotaż statków) na LAW-ie? 

Ciężko się dostać? Jestem na profilu mat-inf-ang, więc zdawanie fizyki na maturze odpada, aczkolwiek nie miałem problemów z nią na przestrzeni lat. 

Planuje zdawać matematykę podstawę (liczę na ~80%) i angielski rozszerzenie (tutaj na +70%), no i jeszcze informatykę, ale z tego co wiem to się nie liczy. Czy zdając takie przedmioty jest szansa się dostać? 

Trzeba mieć jakieś kursy wcześniej (PPL, CPL)? 

Kojarzy ktoś jakie są progi punktowe z ubiegłych lat i jaki są przeliczniki?

 

Na razie więcej pytań nie mam, jeśli ktoś by mógł mi pomóc, byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.10.2020 o 19:37, rekoj napisał:

Ciężko się dostać? Jestem na profilu mat-inf-ang, więc zdawanie fizyki na maturze odpada, aczkolwiek nie miałem problemów z nią na przestrzeni lat. 

Jeżeli nie zdajesz fizyki i do tego masz tylko podstawową matematykę to nawet nie składaj papierów, bo jest to jeden z wymaganych przedmiotów na maturze.

W dniu 19.10.2020 o 19:37, rekoj napisał:

Czy zdając takie przedmioty jest szansa się dostać? 

Nie ma. Informatyka jest uznawana na AWL i na niektórych kierunkach na WAT (informatyka i kryptografia), na AMW biorą pod uwagę tylko matematykę i angielski, w Dęblinie brana pod uwagę jest matematyka, fizyka i język angielski.

W dniu 19.10.2020 o 19:37, rekoj napisał:

Trzeba mieć jakieś kursy wcześniej (PPL, CPL)? 

Nie, aczkolwiek jeżeli je masz to dają ci dodatkowe punkty rekrutacyjne (20 pkt za CPL, 10 za PPL, 7 za LAPL).