Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Nawigacja lotnicza Politechnika Śląska
dodany przez
no_one, w Czym kierować się przy wyborze studiów?
-
Podobna zawartość
-
Przez Julia111
Witam wszystkich! Dostałam się na mechatronikę na Politechnikę Wrocławską oraz na automatykę i robotykę na Politechnikę Śląską. Zastanawiam się co wybrać, która uczelnia ma wyższy poziom nauczania oraz który kierunek studiów daje mi większe możliwości rozwoju. Dziękuję za odpowiedzi!
-
Przez Pablo13
Witam wszystkich!
Chciałem poznać co nieco opinii o kierunku jakim jest Analityka Biznesowa na Wydziale Organizacji i Zarządzania na Politechnice Śląskiej w Zabrzu.
Jaki tam jest poziom, w szczególności z matematyki? Czy to trudny i wymagający kierunek?
Dodam, że studiowałem Teleinformatykę na AEI w Gliwicach no i niestety odpadłem po pierwszym kolokwium z elektrotechniki i matematyki. Poziom mnie przerósł.
-
Przez rekoj
Cześć, jestem uczniem 3. klasy LO i przyszedł czas, żeby zacząć szukać kierunku studiów.
Interesuje mnie najbardziej lotnictwo i kosmonautyka na studiach wojskowych. Pierwszy wybór ode mnie padł na Dęblin - czytałem sporo pozytywnych opinii.
Byłby może ktoś w stanie napisać coś lotnictwie i kosmonautyce ( mundurowe, pilotaż statków) na LAW-ie?
Ciężko się dostać? Jestem na profilu mat-inf-ang, więc zdawanie fizyki na maturze odpada, aczkolwiek nie miałem problemów z nią na przestrzeni lat.
Planuje zdawać matematykę podstawę (liczę na ~80%) i angielski rozszerzenie (tutaj na +70%), no i jeszcze informatykę, ale z tego co wiem to się nie liczy. Czy zdając takie przedmioty jest szansa się dostać?
Trzeba mieć jakieś kursy wcześniej (PPL, CPL)?
Kojarzy ktoś jakie są progi punktowe z ubiegłych lat i jaki są przeliczniki?
Na razie więcej pytań nie mam, jeśli ktoś by mógł mi pomóc, byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.
-
Przez EawniHD
Witam,