Skocz do zawartości
Nowy 1234

Wybór studiów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Aktualnie jestem w 2 klasie LO

Chodzę do najlepszego liceum w mieście 

Ma jedne z najlepszych wyników maturalnych w województwie

Jestem na profilu mat-fiz 

Powoli muszę już myśleć nad kierunkiem studiów 

Najbardziej interesowałyby mnie studia o kierunku pilotaż 

Slyszalem że są te kierunki w Rzeszowie i Chełmie

Jednak słyszałem tez ze te studia jest trudno ukończyć 

A 200 tys nie będę miał żeby się wyszkolić w aeroklubie

Moim drugim pomysłem było otworzenie własnego serwisu komputerowego np naprawa,składanie pc, laptopów

Interesuje mnie to i jestem w miarę w tym obeznany ,umiałbym złożyć komputer  

Lecz na pisaniu programów nie znam się i to mnie nie interesuje 

Co byście polecali ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do bycia pilotem nie potrzebujesz absolutnie żadnego wykształcenia, chociaż ono jest przydatne, gdybyś chciał zacząć pracę na lądzie. Na specjalność pilotaż i tak trzeba mieć wyrobioną na koszt własny licencję turystyczną, co wielu odstrasza od takiego wyboru. Z drugiej strony niektóre linie lotnicze ogłaszają co jakiś czas nabór na szkolenia, chociaż on również wymaga znacznego wkładu własnego.

 

Cytat

Slyszalem że są te kierunki w Rzeszowie i Chełmie

Jednak słyszałem tez ze te studia jest trudno ukończyć 

PRz nie jest w czołówce, ale może pod tym względem trzyma poziom. Natomiast nie przesadzajmy, że trudno ukończyć podrzędny PWSZ w prowincjonalnym miasteczku ściany wschodniej:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, co daje studiowanie pilotażu. Bo jeśli trzeba mieć już licencję turystyczną, to jest to wydatek, który przeciętny człowiek jest w stanie ponieść. (Jak komuś zależy, to sobie pojedzie na jakieś saksy i tyle jeszcze wytrzepie). Ale czy na tym kierunku można zrobić nieodpłatnie licencję komercyjną albo ATPL? Bo jeśli tak, to zdecydowanie jest to gra warta świeczki. 

Odnośnik do komentarza