Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Jestem na etapie wyboru studiów i cały czas rozważam nowe opcje. W Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na wydziale informatycznym zaciekawiła mnie specjalizacja ,,e-commerce". Czy ktoś studiuję na tym kierunku? Chciałbym się dowiedzieć o nim czegoś więcej niż tylko z opisów samej uczelni. Jak myślicie czy są to studia po których znajdę pracę? Domyślam się ,że jest to bardzo trudny kierunek dlatego nie wiem czy poradziłbym tam sobie. Proszę o opinię na temat tego kierunku. Wciąż poszukuje swojej dalszej drogi życiowej ,dlatego jestem ciekaw czego nauczyłbym się na tym kierunku. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zdarza się, że nie wszystkie specjalności powstają, dlatego najważniejszy jest kierunek, a ten jest i tak bardzo dobry. Dodatkowo WSB to pewna marka więc specjalizacje na pewno powstaną. Sama specjalizacja wydaje się być bardzo ciekawa. Dlaczego miałbyś sobie na tym kierunku studiów nie poradzisz? Czy masz jakieś problemy z matematyką?

Na informatyków jest bardzo duże zapotrzebowanie na rynku pracy i co ciekawe zapotrzebowanie jest stałe, czyli rynek nie jest wciąż nasycony, a jak się wyspecjalizujesz w konkretnych zagadnieniach to nie powinno być problemów z pracą. Szczególnie w takim mieście jak Poznań.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

wlasciwie na czym moga polegac studia 'e-commerce'?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z Wikipedii:

Handel elektroniczny (e-handel, ang. e-commerce) – procedury wykorzystujące środki i urządzenia elektroniczne (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, Internet, telewizję) w celu zawarcia transakcji handlowej. Najbardziej popularną metodą handlu elektronicznego jest handel internetowy, gdzie występują transakcje handlowe pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Najbardziej powszechną formą handlu elektronicznego są sklepy internetowe.