wlbird Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Zaznaczę, że nie znam się zbytnio na miastach. Gdzie najlepiej studiować finanse i rachunkowość? Proszę o uczelnie, o których sądzicie, że są dobre i sprawdzone w tym kierunku lub o miasta, które sądzicie, że są dobre do studiowania. Ja złożyłem już na dwa uniwerki: Uniwersytet Ekonomiczny w poznan.studia.net i Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Chcę złożyć do jeszcze jednego miasta. Czy Uniwersytet Łódzki będzie dobrym wyborem? Bardzo proszę o pomoc, zostało kilka dni, więc wszelkie informacje naprawdę będą dla mnie na wagę złota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Na pewno Toruń, Gdańsk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlbird Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 @Łukasz, a Toruń jest przyjazny pod względem praktyk na takim kierunku? Gdańsk trochę mi akurat nie pasuje. A co z tą Łodzią? Zły pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Łódź jest ok. Tak, Toruń jest przyjazny pod względem praktyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlbird Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 @Łukasz, a co z Wrocławiem? Jak tamtejszy uniwersytet ekonomiczny? Jeśli się dostanę, to zastanawiać się jeszcze nad wyborem, czy celować we Wrocław? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...