Skocz do zawartości
Matfizpomoc543

Finanse czy zarządzanie?

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję porady co do studiów. Studiuję obecnie Inżynierię nanostruktur na UW, jednak zdecydowałam się je rzucić i waham się teraz czy wybrać Finanse na SGGW,” Inżynierię zarządzania” na PW czy może administrację na PW. Obawiam się trochę mechaniki na „inżynierii zarządzania”, ale jednak chyba bardziej pasuje do tego kierunku niż do administracji patrząc na to, że ukończyłam mat-fiz. Macie jakieś doświadczenia z tymi kierunkami? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A o co konkretnie pytasz. Piszesz że z czegoś rezygnujesz i myślisz o jakiś kierunkach. Jakieś konkretne pytanie? Dlaczego rezygnujesz z obecnych studiów?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Najkonkretniejsze z tego finanse. Administracja to tylko, jak Ci się marzy kariera urzędnika, choć tak po prawdzie urzędnikiem można zostać po każdym kierunku też i bez niej. Inżynieria z zarządzania to jak rozumiem jakaś nowa nazwa dla ZiIP-u? Aż z ciekawości sprawdziłam na stronie PW, co ma umieć absolwent tego kierunku:

Cytat
  • odstawy zarządzania
  • podstawy organizacji pracy
  • podstawy matematyki
  • podstawy ekonomii
  • podstawy finansów
  • podstawy inżynierii produkcji
  • podstawy prawa gospodarczego
  • podstawy projektowania systemów informatycznych
  • zastosowanie technologii cyfrowych w zarządzaniu

Czyli ogólnie o wszystkim, ale konkretnie to o niczym. Nie oszukujmy się zresztą, że wydziały zarządzania na politechnikach są dla tych, którzy na inne wydziały się nie dostali, i dla tych, którzy lubią bumelować. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nowa ustawa, niestety, zablokowała możliwość prowadzenia 2 kierunków o tej samej nazwie na 1 uczelni, więc powstają teraz różne neologizmy celem ominięcia tego absurdu;)