Skocz do zawartości
st642362354

Jaki kierunek z ekonomicznych?

Rekomendowane odpowiedzi

ale to nie rozumiem, jak wybierasz studia. Kierunek studiów wybiera się zgodnie z zainteresowaniami. 

Wszystkie te kierunki to kierunki ekonomiczne, nie ma znaczenia co wybierzesz. One będą zbliżone. 

Musisz o nich poczytać. 

Polecam:

https://studia.pl/kierunki/ekonomiczno-biznesowe/ekonomia/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Łukasz Faktycznie, czyli jakieś szanse są. Z racji, że teraz nie znam się całkowicie na ekonomii i się nią nie interesuję, to powinienem iść na ogólne, dlatego zaraz zapiszę się na kierunek "Ekonomia", drugi może "Finanse i rachunkowość" i co jeszcze polecasz wybrać, gdybym nie dostał się na dwa pierwsze? Informatyka tylko odpada, bo programowanie to dla mnie czarna magia i inne z tym związane rzeczy, słaby jestem w komputerach (oraz odpada FAB, bo jest po angielsku) 

Stresuję się, dlatego tak piszę (mam nadzieję, że nie masz za złe wypytywanie się). Czytałem tu trochę na forum i wiem, że masz dużą wiedzę. Przed chwilą wypełniłem dane na stronie UE w Katowicach i myślę nad kierunkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawianie odpada, bo to strata roku i kiepsko u mnie z motywacją, nie wiem na jak dobry wynik bym poprawił, jeśli nie miałbym nad sobą nauczyciela itd. Za prywatną są przeciwni moi rodzice, uważają, że po tym nie ma pracy

Twoim zdaniem studiowania niestacjonarne jest dużo gorsze od stacjonarnego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo na niestacjonarnych zajęcia są tylko 2 dni w tygodniu, czyli ciężej będzie z nauką. A że wybitnie się nie potrafię uczyć (co widać po moich wynikach z matury - 76% matematyka podstawa, 84% angielski pp. po klasie matematycznej w liceum) to nie wiem, czy dam radę, choć starałbym się na pewno   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2020 o 12:58, Łukasz napisał: