Skocz do zawartości
Domi

Filologia angielska

Rekomendowane odpowiedzi

Studiuję ten właśnie kierunek - właśnie piszę pracę licencjacką. Niestety nie jest to kierunek, z którym wiążę swoją przyszłość, ale jeśli kogoś bardzo on interesuje - droga wolna! Na studiach tych nie tylko dogłębnie poznasz język, ale również dowiesz się wielu rzeczy o językoznawstwie i kulturze anglojęzycznej części świata. Uważam, że ważne jest, by wiedzieć, co chce się robić po tych studiach lub chociaż mieć jakieś pojęcie o możliwościach zawodowych. Jeśli chcesz być nauczycielem - zastanów się czy nie lepiej dla ciebie byłoby pójść do kolegium nauczycielskiego. A jeśli chcesz być tłumaczem, może lepiej pójść na lingwistykę stosowaną, gdzie, o ile mi wiadomo, człowiek uczy się dwóch języków obcych. Warto przemyśleć decyzję o pójściu na te studia. Z pewnością najlepiej jest jeszcze przed studiami zastanowić się, jaki zawód chcielibyśmy wykonywać w przyszłości.

 

Zdecydowanie odradzam tylko jedno: pójście na te studia jak na kurs językowy. Jeśli chcesz tylko nauczyć się języka - idź na kurs. Przeczytałem kiedyś taką opinię i całkowicie się z nią zgadzam. Moim zdaniem doskonałą znajomość języka można uzyskać mniejszym nakładem sił, niż studiując anglistykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach