Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Jestem tutaj nowa na forum i postanowiłam zadać tutaj pytanie gdyż są tutaj ogarnięci ludzie ;) Było już tutaj milion razy takie pytanie ale ja też zadam swoje co się będę wstydzić. Chodzi o wybór kierunku studiów[a najlepiej kierunków bo mam chrapkę na dwa bądź nawet trzy] z moimi mieszanymi i niekiedy niepokrywającymi się zainteresowaniami. Od razu uprzedzam-dużo będzie do czytania. ;) Bardzo dużo.

Interesują mnie studia w Warszawie lub Krakowie ewentualnie w Kielcach[te trzy miasta mnie interesują i są najbliżej]. W dodatku jestem w technikum na profilu informatycznym w pierwszej klasie. Moje wątpliwości wiążą się z tego iż wysłuchując opinii innych ludzi się pogubiłam kompletnie a bardzo chciałam wybrać studia z tworzenia gier[połączenie grafiki 2D/3D i programowania dla mnie wręcz rozwiązanie idealne ;) ], jednak czytając i wysłuchując ludzie w internecie i znajomych kłócących się, że ,,lepiej się ucz sama bo u informatyka papier jest niepotrzebny, liczą się umiejetności i wybierz coś innego'' z ,,papierek też jest ważny więc weź to'' sprawiło, że mam wątpliwości małe czy nie wybrać czegoś innego a tych całych komputerowych rzeczy się uczyć sama. Mam totalny mętlik[dodatkowo mam problem z wyborem uniwerka a PJATK nie ma dobrych opinii] A nad wyborem studiów chcę się dogłębniej zastanowić teraz gdyż cóż do bogatych nie należę i jedyną osobą, która zarabia jest moja mama[krawcowa] więc muszę nieco dozbierać. :) 

Jestem i ścisłowcem[tutaj po prostu muszę się pouczyć] i humanistą[tutaj wystarczy słuchać by zapamiętać].