Skocz do zawartości
janga2050

Praktyki studenckie - romanistyka II rok I stopnia UMCS spec.tłumaczeniowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem na II roku romanistyki I stopnia na UMCS i w tym roku czeka mnie odbycie praktyk. Wszystko by było dobrze, gdyby nie to, że nie wiem jak znaleźć miejsce, gdzie mam je odbyć. Studiuję na specjalizacji tłumaczeniowej, więc w grę wchodzą m.in. biura tłumaczeń. Mam więc w związku z tym pytanie, czy istnieje jakaś strona gdzie można wyszukać konkretne miejsce? A może wy drodzy forumowicze znacie jakieś dobre miejsce gdzie przyjmują na praktyki (Lublin)?

Będę wdzięczny za jakiekolwiek info

Jarek 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Poszukaj w działach exportu przedsiębiorstw. U nas jest bardzo dużo tłumaczenia 

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Maks88
      Czy odbywał ktoś praktyki w mleczarni, ma uzupełniony dziennik praktyk i mógłby podpowiedzieć jakie czynności wykonywał. Niestety praktyki nie miały nic  wspólnego 
      z moim kierunkiem( technologia żywności) 
      i brakuje mi pomysłów co mogłabym w nim zawrzeć.
    • Przez Flemish_Mannerism
      Witam, piszę obecnie w lekkim akcie desperacji, ponieważ nie mogę zdecydować się na wybór kierunku studiów.