Skocz do zawartości
studentpg

Drugi kierunek - Informatyka PG czy UG ? I czy warto ciągnąć dwa kierunki ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
jestem studentem pierwszego roku Automatyki i Robotyki na PG (Wydział EiA, studia dzienne) i nie do końca jestem przekonany, że to jest to co chciałbym robić w przyszłości, ale z drugiej strony szkoda mi rezygnować i mieć rok w plecy. Dlatego też zastanawiałem się nad rozpoczęciem drugiego kierunku od września. Konkretnie myślałem nad informatyką (również stacjonarnie). I teraz pytanie czy warto w ogóle ciągnąć dwa kierunki ?

I pomijając fakt czy warto czy nie, czy trudno czy nie, chciałbym uzyskać od Was kilka opinii na temat studiowania studia.net/informatyka na UG oraz na PG ? Wiem, że PG przemawia bardziej, bo inżynier itd. ale z tego co słyszałem na UG sporo się zmieniło i nie wygląda to już tak teoretycznie jak dawniej. I czy są szanse przepisania ocen np. z matematyki, angielskiego i innych podobnych przedmiotów, które obecnie mam na Automatyce ???

Z góry dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miedzy uczelniami nie ma szans na przepisanie oceny, miedzy wydziałami ciezko. Chyba, ze to ten sam Wydzial a nie jest.

Informatykę na pewno warto studiować i UG to dobry pomysł bo informatyka jest tam na bardzo dobrym poziomie. Jednak zamiast studiować dwa kierunki wolny czas lepiej poświecić na zdobycie doswiadczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sprawa rekrutacji w przypadku drugiego kierunku ? Bo nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych informacji na ten temat, a wiem, że jako drugi kierunek jest trudniej. W poprzednim roku na UG na informatyce próg wyniósł 86,4, mi wychodzi 112,4pkt. Myślicie, że mam szanse się dostać z takim wynikiem jako, że chciałbym drugi kierunek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach