Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w drugiej klasie technikum na profilu Technologii cyfrowych (rozszerzenie to informatyka i matematyka). Chciałam zapytać jakie szanse są dla osoby po informatyce i matematyce na kierunku Inżynierii Biomedycznej? 

Lub czy ktoś mógłby polecić mi jakieś ciekawe kierunki studiów? Już chcę wiedzieć na co powinnam się przygotowywać, mimo że zostało mi jeszcze sporo czasu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę pisać rozszerzenie z matematyki i angielskiego. Niestety nie mam możliwości zdawania Studia na kierunku biologia. Moja szkoła ma wysoki poziom z chemii i Studia na kierunku biologia, dlatego osoby na kierunkach nie chemicznych nie mają za bardzo szans na zdawanie. Ten kierunek studiów bo szczerze mówiąc zawaliłam nie idąc na biol chem. To jeden z nielicznych kierunków gdzie bez bardzo dobrej znajomości chemii i Studia na kierunku biologia mam z nimi styczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale bedzie Ci bardzo trudno utrzymać sie bez biologii i podstaw z chemii na tych studiach. Mysle ze wazniejsza bedzie biologia i pewnie matematyka.

Podstawy mam z chemii, tak więc tym aż tak się nie martwię. A biologia łatwo mi wchodzi do głowy, więc będę jeszcze kuć ile mogę na własną rękę. Tylko nie wiem na ile są to opłacalne studia. Jaka jest szansa znalezienia pracy? Czytałam na różnych forach i odpowiedzi są nieraz skrajnie różne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach