Skocz do zawartości
Sebastian Szczęsny

Viadrina daje 3000 euro na start

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Marco231
      Witam
      Studiuję na Uniwersytecie nauk stosowanych w Holandii. Jestem mocno zawiedziony kierunkiem jaki wybrałem (International Business). Jak myślicie, czy rezygnacja/wyrzucenie ze studiów ma wpływ na aplikacje za rok na inne studia?
      Mianowicie chcę jeszcze dać sobie szanse (i tak nie da sie zacząc studiow wczesniej niz za rok) ale nie będę raczej chodził na większość zajęć jako że są one tragiczne. Czy myslicie że po odpuszczeniu tego roku będę miał plamę w "cv studyjnym" i będzię trudniej dostać się za rok czy nie ma to żadnego wpływu?
      Pozdrawiam
    • Przez Łowca much
      Cześć wszystkim! Jestem w II LO, ale pomoc w wyborze studiów potrzebna. Przygotujcie się na elaborat, chcę jak najlepiej nakreślić swoją sytuację  
      Pasjonuję się biologią i wszystkim, co z nią związane. Interesują mnie zwłaszcza takie dziedziny, jak genetyka, biotechnologia oraz neurobiologia, generalnie raczej w skali mikro. Nie mam na razie jakichś sprecyzowanych wymagań co do rodzaju komórki, ludzka, zwierzęca, roślinna... po prostu dajcie mi próbki, mikroskop, sekwencjonery i jazda! Nie pasjonuje mnie za to przekładanie papierów.