Skocz do zawartości
Zawszeproblemowa

Poprawa matury i inny kierunek

Rekomendowane odpowiedzi

Studiuję obecnie na PG kierunek ,który w preferencjach zaznaczyłam jako III,II był niewypałem(nie przeczytałam dobrze jego specyfiki),na pierwszy się nie dostałam ale niewiele mi brakowało.Na obecnym kierunku nie zdam matematyki za 10 ECTS-ów i nie wykluczam jeszcze jednego przedmiotu. Moja mama bardzo nadgorliwie zmusza mnie do poprawienia matury i napisania dodatkowych przedmiotów, zostawienia obecnego kierunku.Najchętniej chciałaby ,żebym poszła na medycynę ale ja rozpatruję tylko kierunek z mojej pierwszej preferencji na nowy semestr zimowy,w najgorszym wypadku inny na nowej uczelni ale bardzo bym tego nie chciała.Byłam w dziekanacie i Pani powiedziała mi,że jeżeli zrezygnuję całkowicie ze studiów ,nie przepiszą mi żadnych przedmiotów ani kursów,poradziła,żebym się przeniosła i nadrobiła różnice programowe ale jestem pewna,że mi się to nie uda ze względu na niewielkie pokrycie się moich obecnych przedmiotów z tamtymi.Drugą opcją jest wniosek o urlop.Nie wiem co zrobić ,najlepszą opcją byłby urlop na semestr,tak,żebym napisała maturę i przeniesienie się na kierunek z pierwszej preferencji ale na pierwszy semestr,rozpoczynający się w październiku.Miałabym statusa studenta przez całyczas i istniała by szansa na przepisanie niektórych rzeczy.Nie wiem ,czy jest taka opcja ,jeżeli ktoś miałby jakiś pomysł,bądź większą wiedzę na ten temat,będę wdzięczna za udzielenie jakiś rad.Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bez sensu kombinowanie. Zakończ obecne studia jeśli CI nie odpowiadają, naucz się do matury i idz na studia, które są dla Ciebie. Nie ma sensu się obecnie męczyć i przedłużać agonii. 

Skończy się tak, że ani matury nie poprawisz ani się na studiach nie utrzymasz, za rok jak wrócisz z urlopu będę już zmiany programowe i będziesz musiała znowu nadrabiać. Przepisanie ocen wątpliwe i problematyczne. 

Zachęcam: