Synthes Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Witam wszystkich, na początek chciałbym zaznaczyć, że jestem tu nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Tak jak w tytule planuję zacząć studiowanie na kierunku Wschodoznawstwo na UAM. Obecnie jestem studentem kierunku prawno-ekonomicznego I roku, niestety nie odnajduję się tam, toteż chciałbym rozpocząć swoją "przygodę" od nowa (od I roku, mam nadzieję, że nie będzie to bardzo skomplikowane). Mam tylko pytanie - studia wydają się ciekawe, zapoznałem się już z przedmiotami tam obowiązującymi, ale z języka rosyjskiego jestem kompletnie zielony. Stąd też moja zagwozdka - czy warto pchać się na ten kierunek z zerową wiedzą na temat języka rosyjskiego? Czy są tam egzaminy poziomujące, które dostosowują studentów do odpowiedniej kategorii? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 To ja jako gospodarz Witam Ciebie na forum. Moim zdaniem skoro już 1 kierunek odpusciles to warto się zastanowić co chcesz konkretnie po tych studiach robić. Dla przykładu ja nie miałbym pomysłu. Sam kierunek bardzo fajny, atrakcyjny dla zdobycia wiedzy. Wiedzy sam dla siebie. Pytanie co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synthes Opublikowano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Czytałem opinie ludzi na innych forach i ze znalezieniem pracy wcale nie jest tak ciężko wbrew pozorom. Tylko prosiłbym jeszcze o odpowiedź na moje pytanie - czy jest sens iść tam z zamiarem kształcenia języka rosyjskiego, ale z zerowym pojęciem na jego temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...