Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam pytanie odnośnie zmiany trybu studiów. Obecnie jestem studentem zaocznym 2 roku. Mam zamiar bardzo bym chciał się przenieść na studia dzienne w 3 roku. Formalne wymagania na moim wydziale to średnia 4,5 z wszystkich lat studiów. W pierwszym roku miałem 3,88,więc słabo. Warunkiem odstąpienia od średniej jest zaangażowanie w sprawy uczelni. Uczę się dość dobrze. W  tym roku w 1 semestrze poszło mi dość nieźle, lecz jest problem w postaci..

W drugim semestrze jak będę miał dobre oceny min 4,5 lub 5, średnia będzie mi wychodziła 4,40. Niestety będzie mało brakowało.. Jeżeli chodzi o zaangażowanie, to należę do kółka naukowego, staram się uczestniczyć w konferencjach, zbierać certyfikaty, oraz pomagać w organizacji wydarzeń organizowanych przez owe kółko. Ostatnio dostałem też podziękowania od dziekana za pomoc w konferencji. Czy na koniec roku dzięki argumentacji w podaniu mogę jakoś uprosić dziekana by przeniósł mnie  na dzienne studia mimo tak małej różnicy w średniej? Gdyby nie średnia z 1 roku spełniałbym wymóg formalny średniej 4,5. Czy ktoś spotkał się z takim podobam przypadkiem? 

Pozdrawiam! 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Trudno powiedzieć. To zawsze indywidualna decyzja dziekana. Ma na to wpływ budżet Wydziału. To czy są miejsca na stacjonarnych itd.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wiem ze dla jednego studenta również brakowało, to sie odwołał i go przenieśli. Jest to wydział Prawa w Białymstoku. Mam nadzieję ze uwzględni moje starania. Czy argument finansowych problemów, i problem z pracowaniem (zdrowie) może również pomóc? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

raczej nie. Oni sugerują się zaangażowaniem i wykazaniem co Ci da przeniesienie na stacjonarne.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji