Skocz do zawartości
masseur

Jaka specjalizacja na studiach do pracy w controllingu?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Studiuję finanse i rachunkowość na UEPie. W przyszłości planuję celować w zawód specjalisty ds. controllingu/analityka finansowego, a dalej w kontrolera finansowego. Zastanawiam się jaka specjalizacja tego kierunku lepiej mnie przygotuje do tego obszaru: "finanse, audyt i podatki" czy "rachunkowość i skarbowość"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ma się to nijak do potrzeb na rynku, to nie muszę się zbytnio przejmować tym, że nie jestem orłem na tych studiach?

Generalnie wybrałem już specjalizację - finanse, audyt i podatki, ale zrobiłem to bez przemyślenia, po prostu najwięcej osób na to szło. I zacząłem się zastanawiać czy nie przepisać się na rachunkowość i skarbowość. Obie specjalizacje raczej tak samo mnie interesują, czyli średnio - tak jak całe studia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat bardzo smutne że studia Cię nie interesuje. To po co na nie poszedłeś? To, że specjalizację na większości studiów są sprawa drugorzędna to nie znaczy że studia nic nie dają. Nikt na Twoje oceny na dyplomie nie będzie patrzył. Liczy się to co umiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem, bo nie miałem planów na przyszłość, a coś chciałem robić. Jestem na 4-tym roku, z roczną przerwą. Trochę późno, żeby zmieniać kierunek i robić wszystko od nowa. Zresztą, nie wiem czy znalazłbym studia, które mogłyby mnie naprawdę zainteresować. A praca to już inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem pomysłu na nic, więc poszedłem tu, czasu nie cofnę. Nie powiedziałem, że żałuję decyzji. Możliwe, że gdybym nie poszedł na studia albo poszedłbym na inny kierunek, to też bym żałował - tego nie wiem. Jestem tu gdzie jestem i chcę spróbować się w controllingu. Może mi się spodoba. Przecież praca często różni się od studiów.