Skocz do zawartości
ASIA_2910

Studia dla kogoś ambitnego

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :) Jestem tu ponieważ chcę wyjść z zawieszenia, w którym się znalazłam. Jestem na 2 roku inżynierii materiałowej na jednej z raczej dobrych politechnik. Studia idą mi łatwo, w tym semestrze udało mi się zdobyć stypendium naukowe, moim problem jest to że nie czuję by były one dla mnie. Ciężko widzę swoją przyszłość po nich, bardzo lubię fizykę, chemia jest na dalszym planie, nie widzę siebie w pracy z laminatami, tworzywami sztucznymi, obróbką cieplną. Jedyne co rzeczywiście interesuje mnie w tych studiach to biomateriały i powiązane z tym tematy itp jednak w moim programie mam tylko jeden przedmiot z tym powiązany. Bardzo lubiłam mechanikę, szło mi bardzo dobrze, teraz lubię wytrzymałość materiałów, z którą jak na razie także nie mam problemów (odpukać ;p), lubiłam też informatykę, generalnie interesują mnie komputery ale nie sądzę bym miała talent do programowania, lubię pracę na komputerze, bardzo lubiłam projektowanie w CAD. Mam opcję by przenieść się na 4 semestr na inżynierie biomedyczna na tej samej uczelni z odrabianiem tylko 3 przedmiotów, jednak kierunek mimo ze bralam go pod uwage przy wyborze studiow i rekrutacji wydaje mi się mało perspektywiczny w Polsce i zbyt ogólny, Kompletnie nie wiem co robić, ciężko mi już podjąć jakąś decyzje, chwilami  trace chec do wstawania z lozka, po dlugich rozmowach rodzice pozwolili mi zrezygnowac i podjac studia jeszcze raz, jednak boje sie ze skonczy sie podobnie z dodatkowo straconymi latami, prosiłabym o doradzenie bo czuje ze brak mi doswiadczen w zyciu by zdecydowac co chce w nim robic. Wiem tylko ze jestem ambitna (chyba az za bardzo), dobrze radze sobie z nauka i lubie wymagajace "przyłożenia sie" rzeczy o ile sa one dla mnie interesujace, od małego marzyłam o byciu lekarzem albo naukowcem