Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :) Czy są tu osoby, które studiują, bądź będą studiowały pedagogikę wczesnej edukacji na UWM? Zależałoby mi na tym, aby dowiedzieć się ile mniej więcej potrzeba punktów żeby się dostać, czy mam jakiekolwiek szanse w II turze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez aguagu
      Uczelnie publiczne:
       
      Uniwersytet Wrocławski
      stacjonarne: 11,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 127/190 (67%)
      Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
      stacjonarne: 9 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 76/100
      Uniwersytet Gdański
      stacjonarne: 6 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 113/150 (75%)
      Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
      stacjonarne: 5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 81/100
      Uniwersytet Śląski w Katowicach
      stacjonarne: 5 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
      Uniwersytet Łódzki
      stacjonarne: 5 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 555
      Uniwersytet Warszawski
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 73/100
      Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 73/100
      Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 67/100
       Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
      stacjonarne: 3,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2,5 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 190/300 (63%)
       Uniwersytet Opolski
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 53/100
       Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości
      stacjonarne: 3 os./miejsce
       Uniwersytet Rzeszowski
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 36/100
       Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 29/100
       Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 49/100
       Uniwersytet w Białymstoku
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 56/100
       Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 51/100
       Uniwersytet Zielonogórski
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 35/100
       Akademia Pomorska w Słupsku
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Uniwersytet Szczeciński
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 19/100
       Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 106
       Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
      stacjonarne: 2 os./miejsce
       Akademia Sztuki Wojennej
      stacjonarne: 2 os./miejsce
      próg punktowy stacjonarne: 58/100
       Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: nie uruchomiono z braku kandydatów
       Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie
      stacjonarne: 1,5 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
       Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
      stacjonarne: 1 os./miejsce
       Akademia Zamojska
      stacjonarne: 1 os./miejsce
       Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
      stacjonarne: 1 os./miejsce
       Akademia Nauk Stosowanych w Łomży
      stacjonarne: 1 os./miejsce, niestacjonarne: nie uruchomiono z braku kandydatów


       
      Uczelnie niepubliczne:

       
      Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
      stacjonarne: 4 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
      stacjonarne: 3,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 4 os./miejsce
       
      SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Wyższa Szkoła Bankowa z siedzibą w Gdańsku
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
      stacjonarne: 3 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
      niestacjonarne: 3 os./miejsce
      Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
      stacjonarne: 2,5 os./miejsce, niestacjonarne: 2 os./miejsce
      Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
      stacjonarne: 2 os./miejsce, niestacjonarne: 3,5 os./miejsce
       Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska
      stacjonarne: 1,5 os./miejsce, niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
       Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
      stacjonarne: 1 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
       Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni
      stacjonarne: 1 os./miejsce, niestacjonarne: 1 os./miejsce
       Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie
      stacjonarne: nie uruchomiono z braku chętnych, niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Szczecinie
      niestacjonarne: 2 os./miejsce
       Społeczna Akademia Nauk z siedzibą w Łodzi
      niestacjonarne: 1,5 os./miejsce
       Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszowska Szkoła Wyższa z siedzibą w Rzeszowie
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu - Akademia Nauk Stosowanych
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia Nauk Stosowanych im. Księcia Mieszka I w Poznaniu
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia Nauk Stosowanych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
      przyjęli wszystkich chętnych
       Akademia WSB
      przyjęli wszystkich chętnych
       Szkoła Główna Krajowa z siedzibą w Warszawie
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Prawa we Wrocławiu
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych im. prof. Michała Iwaszkiewicza
      przyjęli wszystkich chętnych
       Wyższa Szkoła Finansów i Prawa w Bielsku-Białej
      stacjonarne: nie uruchomiono z braku chętnych, niestacjonarne: przyjęli wszystkich chętnych
       
    • Przez knec3
      Witam wszystkich,
      posiadam wykształcenie średnie techniczne z fryzjerstwa. Aby stworzyć sobie alternatywę na rynku pracy (obecnie pracuję w zawodzie) postanowiłem przygotować się do zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych. Czy ukończenie licencjatu z pedagogiki specjalność Pedagogika szkolna z profilaktyką społeczną + ewentualne studia podyplomowe do nauczania zawodu będzie dobrą drogą do zdobycia odpowiednich kwalifikacji do wykonywania tego zawodu? Studiować mam zamiar na Akademii Ignatianum w Krakowie w trybie niestacjonarnym.
      Pozdrawiam! :) 
    • Przez anelka.97
      Cześć.
      Skończyłam studia licencjackie na kierunku dietetyka. Myślałam nad nauczaniem przedmiotów zawodowych w technikum (kierunek technik żywienia). Dodatkowo chciałabym prowadzić warsztaty, pogadanki dla uczniów związane ze zdrowym odżywianie. Dlatego chciałabym iść na studia magisterskie pedagogiczne (A później podyplomowe umożliwiające mi nauczanie przedmiotów zawodowych) mam do wyboru dwie uczelnie i dwa kierunki. Pierwszy to pedagogika ze specjalnością edukacja zdrowotna i promocja zdrowia i nie ukrywam że ten kierunek bardziej mi odpowiada. A drugi to pedagogika ogólna.
      I teraz moje pytanie- czy osoba po zupełnie nie związanym z pedagogiką kierunkiem poradzi sobie na tych studiach? Czy to ma w ogóle sens?
      Ps. Na pierwszym kierunku jest wymagane zrealizowanie różnic programowych, na czym taka realizacja może mniej więcej polegać? Dostaję jakieś materiały które muszę później zaliczyć?
    • Przez Wiktoria__
      Witam,
      Nauki o rodzinie UKSW Warszawa . Chciałabym się dowiedzieć czy nauka jest z naciskiem na przedmioty pedagogiczno - społeczne czy teologiczne? Na czym polegają studia?
      Zauważyłam na stronie przedmioty związane z religią 
      Bardzo dziękuję za pomoc
    • Przez Aga1
      Hej!
      Czy są tutaj osoby, które posiadają informacje na temat "Różnice i przyczyny w odbiorze upływu czasu u dziecka i dorosłego w kontekście koncepcji rozwoju psychospołecznego Erika Eriksona"?
      Będę bardzo wdzięczna za każde info 


  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • Temat automatyzacji i robotyki w porównaniu z IT to zdecydowanie fascynująca kwestia. Oba te obszary mają swoje unikalne cechy i możliwości. Automatyzacja i robotyka to dziedziny, które zyskują na znaczeniu, ponieważ technologia staje się coraz bardziej zaawansowana. Praca w tych dziedzinach może otworzyć drzwi do projektowania zaawansowanych robotów, systemów automatyki przemysłowej czy też tworzenia rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. Z drugiej strony, IT to obszar, który jest nieodłącznie związany z naszym codziennym życiem. Programowanie, rozwijanie oprogramowania, tworzenie aplikacji mobilnych i webowych - to wszystko wpływa na rozwój technologii cyfrowej. Jeśli jesteś zainteresowany nauką programowania, warto zastanowić się nad kursem jak https://goit.global/pl/courses/python/, który może być doskonałym punktem wyjścia do zdobycia umiejętności programistycznych. Niezależnie od tego, czy wybierzesz automatyzację i robotykę, czy IT, oba te obszary oferują wiele perspektywicznych ścieżek kariery. To kwestia Twoich zainteresowań i pasji. Warto jednak pamiętać, że umiejętności związane z IT są coraz bardziej poszukiwane na rynku pracy, co może być dodatkowym czynnikiem decydującym przy wyborze." Pamiętaj, że wybór między automatyzacją, robotyką a IT zależy od Twoich osobistych zainteresowań i celów zawodowych. Każdy z tych obszarów ma wiele do zaoferowania, a nauka programowania może być doskonałym punktem wyjścia do wielu z nich.
    • A wiesz coś o specjalności Transportu (pilotaż samolotów transportowych) na studiach wojskowych? Myślałem o pójściu na to.
    • Przypomniały mi się studenckie lata i roześmiałam się
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.