Skocz do zawartości
PomocOnline

Rozwiązywanie zadań z matematyki i statystyki

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz finalistą wielu konkursów matematycznych. Oferuję pomoc obejmującą rozwiązywanie zadań z poniższych działów:

- analiza rzeczywista i zespolona,
- rachunek prawdopodobieństwa i statystyka,
- matematyka dyskretna,
- algebra abstrakcyjna i liniowa,
- równania różniczkowe zwyczajne,
- metody numeryczne,
- teoria mnogości i logika matematyczna.

Udzielam pomocy w trybie online: przygotowuję rozwiązania (z opisem słownym, wyjaśnieniem itp.), a następnie wysyłam je na adres e-mail klienta. Istnieje również możliwość napisania programu realizującego algorytm matematyczny lub procedurę numeryczną (dostępne języki: C, C++, Octave). Cena jest do uzgodnienia.

W przypadku zainteresowania moją ofertą proszę o przesłanie treści zadań (i podanie terminu na wysłanie rozwiązań) na adres korepetycjeonline2@gmail.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez gorgonek
      Cześć! 
       
      Mam pewien problem i nie bardzo wiem, kto przechodził coś podobnego. Otóż... Ukończyłem studia 4-letnie inżynierskie na kierunku Informatyki, jednak w jej trakcie zafascynowała mnie jedna dziedzina matematyki, która przewinęła się w czasie trwania toku studiów (matematyka dyskretna). Co ciekawe i śmieszne... Jestem humanistą, który tylko męczył się na tym kierunku. Fakt... Coś potrafię zaprogramować, jednak to są tak słabe podstawy, że raczej wstyd się przyznać. A co jeszcze śmieszniejsze... Na obronie zdawałem temat z dziedziny matematyki dyskretnej, zamiast typowego zadania informatycznego na pracę dyplomową. Dostałem również propozycję podczas obrony o możliwości bycia wykładowcą z matematyki, jednak warunkiem jest ukończenie studiów magisterskich.
      Problem polega na tym, że kolejne studia (magisterskie) są o tyle bardziej skomplikowane na kierunku Informatyki, że nie byłoby szans na chociażby utrzymanie się tam, a jestem raczej z osób ambitnych, które ciągle chcą podnosić poprzeczkę. Myślałem, żeby podjąć jakieś studia związane z pedagogiką, żeby móc wykładać na uczelni... Myślałem również o ekonomii, jednak podejrzewam, że trzeba byłoby zaliczać egzaminy z pierwszego stopnia studiów. Więc... To może być ślepa uliczka, bo nie bardzo wiem, co dalej można studiować. Czuję się bardzo dobrze tłumacząc pewne zagadnienia z matmy każdej osobie... Jednak przy problemie wyboru studiów pojawia się kolejny problem/atut.
      Promotor zaproponował napisanie wspólnego artykułu do czasopisma ogólnoświatowego, ponieważ w pracy inżynierskiej są autorskie i nieznane dotąd wyprowadzone wzory, które w jakiś sposób mogłyby rzucić nowe światło na pewne aspekty z dziedziny matmy. Pytając mnie o dalsze plany... Nie wiem, co można odpowiedzieć. Nawet człowiek ambitny czasem ma taki duży problem, że samodzielnie nie można go rozwiązać. Stąd prośba do Was, Czytelnicy. Co możecie mi polecić? Studiować na siłę kolejny stopień informatyki 4 lata? Wynaleźć na innej uczelni pedagogikę i studiować 3.5 roku? Czy też jeszcze bardziej drążyć temat obronionej pracy i skupić się na artykule z promotorem? Wiadomo, wszystko obraca się wokół pieniędzy, a nie chciałbym popełnić tego samego błędu przy wyborze drugiego stopnia studiów. :/ Fakultatywnie, nie wiem, jakiej pracy szukać, nie znając nawet predyspozycji. 
       
      Byłbym zobowiązany za wszelkie podpowiedzi z Waszej strony!
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Lucyjka
      Cześć. Wielkimi krokami zbliża się rekrutacja do liceum na rok 2021/22, a ja nie wiem jaki profil wybrać. 
       
      Pytanie brzmi: Mat-inf-ang czy Mat-fiz-inf? 
      Chodzi o liceum. Technikum nie wchodzi w grę.
      Koniecznie chcę matmę.
       
      Mój stosunek do przedmiotów rozszerzonych:
      Matematyka - nawet dobrze sobie radzę
      Informatyka - nigdy nie miałam problemów
      Fizyka - nic nie rozumiem, wszystko liczę z wzorów, ale mam świadomość, że to też da mi przyszłość
      Angielski - rozumiem proste filmy na youtube, znam w miarę zasady gramatyki, mam trochę blokadę językową, znam bardzo nieprzydatne wyrazy jak "dagger" (sztylet), "axe" (chyba topór), "pistol" (pistolet), "gun" (broń palna) i wiele innych. 
       
      Generalnie lubię rzeczy techniczne, komputery nie są mi obce (jeśli myślicie, że chodzi mi o programowanie, to się mylicie. Miałam do czynienia tylko z html i Pixblocks), lubię rzeczy kreatywno-techniczno-informatyczne (zawsze mnie bawiło np. gdy z mojego kodu powstało coś), lubię też rysować (ale odpada liceum plastyczne).
      Może pójdę na polibudę, informatykę lub na grafikę komputerową.
       
      Na mat-inf, na który chcę iść jest bardzo dużo programowania.
       
      Jest coś innego, co mi otworzy drogę na m.in Politechnikę, a nie zaleje mnie fizyką? Czy mat-inf pozwoli mi iść na cos związanego stricte z fizyką?
      Proszę, nie piszcie "Liceum niczego nie determinuje, idziesz na biolchem, a potem na informatykę!", dobrze wiem, że tak jest, ale liceum jest po to, by przygotować nas do studiów.
      Proszę o pomoc. Jestem ten gatunek osoby, który martwi i stresuję się zawczasu.
       
    • Przez dawid1234
      Czy informatyka albo fizyka są wymagane? Czy bez tych przedmiotów jest sens składania papierów i tracić pieniądze na rekrutacyjne? 
      Z rozszerzonych przedmiotów zdawałem matmę (bardzo slaby wynik) i angielski(>50)
    • Przez coliber00
      Witam. Mam problem z następującymi zadaniami, które muszę wykonać w Rstudio:
      1. Czy średnia sprzedaż fotelików na terenie USA jest istotnie wyższa niż poza USA? Zweryfikuj odpowiednią hipotezę na poziomie istotności 0,05.
      2. Czy średni poziom dochodów (Income) nie przekracza 90 tys. dolarów? Zweryfikuj odpowiednią hipotezę na poziomie istotności 0,05
      #Zad 1 outUSA <- Carseats$Sales[Carseats$US=='No'] inUSA <- Carseats$Sales[Carseats$US=='Yes'] #alpha=0.05 #H0: outUSA = inUSA #H1: outUSA < inUSA install.packages('TeachingDemos') library(TeachingDemos) t.test(inUSA, outUSA, alt='g', conf.level = 0.95) # p-value = 0.0001292 < alpha=0.05 >>> odrzucamy H0, przyjmujemy H1 # Odp. Wychodzi na to, że sprzedaż fotelików na terenie USA jest istotnie większa niż # sprzedaż poza USA #Zad 2 income <- Carseats$Income #H0: meanincome = 90 #H1: meanincome < 90 t.test(income, mu=90, alt='l') #p-value < 2.2e-16 Czy używam odpowiednich do tych zadań testów? W przypadku zadania 1. p-value ma wartość nazwijmy to nie rażącą oka, ale w 2. wypadku już taką ma.
      Gdzie popełniam błąd?
      Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    • Przez Magda225
      Hej, 
      Od tego roku zaczynam studia na wydziale chemicznym. To był mój plan docelowy dlatego też jestem bardzo zadowolona pomimo licznych komentarzy, że to kuźnia bezrobocia 
      O ile z chemią dość się lubimy i nie mam z nią problemów (przynajmniej było tak na poziomie licealnym, wiem że później im dalej tym ciężej), ale matematykę miałam tylko na poziomie podstawowym. Lubię matme ale na profilu biol-chem nigdy nie miałam na nią czasu, dlatego też pisałam tylko podstawę. Moje pytanie brzmi: Czy da się przetrwać na politechnice bez przerobionego materiału z matmy rozszerzonej? Czy znacie moze takie przypadki? Oczywiście zdaje sobie z tego sprawę że ogrom pracy przede mną, ale nie mam z tym problemu. Jestem nastawiona na zajęcia wyrównawcze i na nadrobienie zaległości. Tylko powiedzcie mi czy to jest w ogóle możliwe 


  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • Программное обеспечение позволяет провести качественную инвентаризацию склада за несколько минут. Проверяйте честность своих сотрудников и следите за состоянием оборудования. Узнайте больше здесь:  https://eqman.co/pl/  
    • Jak zaczęła się cała afera? Kobieta z dziekanatu nie policzyła mi indeksu. Zamiast tego, przepisała wartość punktów niezaliczonych, która deficytem nie była (np. brak rozróżnienia przedmiotów z i spoza programu) Okłamała zarówno mnie, jak i przełożoną, że indeks jest policzony. Od tego czasu zaczęły się represje i szykany, m.in trzymano mnie odciętego od systemu, nikt nie udział żadnych informacji, czy będę miał wpisane oceny, itd.  Wszystko to jako "kara" za to, że chciałem się odwołać od absurdalnej decyzji prodziekan. Nikt mnie nigdy nie przeprosił za rażące zaniedbania, pracownice dziekanatu dworowały sobie z całej sytuacji.
    • Witam. Jestem studentem 1 roku ekonomii. Bardzo się cieszę z wyboru tego kierunku. Na drugim roku będę musiał wybrać specjalność (wybiorę na 99% ekonometrię/statystykę). Jedną z karier jaką rozważam jest data analyst. Po ukończeniu studiów licencjackich będę chciał iść na studia drugiego stopnia, i tu pojawia się moje pytanie. Myślę nad dwoma kierunkami: Analityka gospodarczą( ekonometria, matematyka, statystyka, big data i BI, pogramy informatyczne typu SQL i R itd) Informatyka w biznesie( wprowadzenie do języków R i Python, bazy danych, big data, HTML, tworzenie aplikacji) Który z tych dwóch kierunków byłby lepszy. Mogę dosłać więcej szczegółów (plan lekcji, prezentację kierunki, opis itd.) Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.        
    • Cześć Dostałem się na 2 uczelnię i nie wiem co wybrać. Czy możecie mi napisać która będzie lepsza. Dostałem się na Bezpieczeństwo Narodowe na Uniwersytet Wrocławski i Akademie Wojsk Lądowych. Oczywiście chodzi mi o studia cywilne  
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.