Skocz do zawartości
stundent

Akademiki na UW

Rekomendowane odpowiedzi

Chcialbym isc na UW. Ale patrzylem na akademiki i zauwazylem ze tym wiecej placisz, tym lepszy standard akademiku. no i na to wychodzi ze akademik nr4 ma najlepszy standard. wiec czy moge sie ubiegac o pokoj w akademiku nr4 czy akademik jest mi przydzielany akademik od stany finansowego i od aktualnego zamieszkania? Prosze niech ktos mi to wytlumaczy jak akademik jest przydzielany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na UW działa to tak, że wskazujesz, w którym akademiku chcesz mieszkać, ale nie jest powiedziane, że dostaniesz tam miejsce. Te lepsze akademiki są często zarezerwowane dla Erasmusów z Europy Zachodniej (Wschód mieszka z nami, serio) i dla studentów starszych lat. NA pierwszym roku możesz nie dostać Zamnhoffa. Plebs przydzielają zwykle na Żwirki albo na Kickiego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.





  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • hej, Wybór studiów to ciężka sprawa, zwłaszcza jak rodzina naciska. ale musisz pamiętać, że to ty będziesz spędzał lata na tych studiach i potem w tej pracy. jeśli teraz matematyka cię wykańcza, to na inżynierii może być podobnie. Może spróbuj pogadać z rodziną na spokojnie, wytłumacz im, że robienie czegoś co cię męczy, nie przyniesie nic dobrego. Czasem warto zaryzykować i iść za tym, co nas interesuje. praca po studiach międzynarodowych czy europeistyce też może być fajna i dać możliwości, zwłaszcza jeśli masz do tego pasję.  Zawsze można pomyśleć o jakimś kompromisie, może znajdziesz kierunek, który łączy twoje zainteresowania z tym, czego rodzina by chciała. Na pewno nie idź na coś tylko dlatego, że inni tego chcą. to twoje życie i twoja przyszłość.    Pozdrawiam, Olek   
    • Witam. Czy jak progi punktowe ta politechnice Rzeszowskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka w poprzednim roku były 200, a ja mam 180-190 to mam szanse sie dostać?
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.