Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem studentka 3 roku filologi germanskiej. Znam niemiecki od malego dlatego postanowilam zapisac sie na te studia mimo ze wiele osob mi odradzalo myslalam ze klamia badz nie przykladaja sie do nauki. Jednak na drugim roku zobaczylam ze mieli racje uczylam sie do kazdego egzaminu i przykladalam do nauki ale zazwyczaj zdanie zalezalo od humoru profesorow . Nie chce siebrozpisywac bo duzo by tu opowiadac... jestem na 3 roku na drugim semestrze ale wiem ze dalej nie dam rady po prostu psychiczne na tej uczelni chcialabym sie przepisac do innej prywatnej uczelni . Pytanie czy orientuje sie ktos czy mam takie prawo teraz jeszcze sie przepisac ? 5 semestrow mam zdane chociaz nawet caly rok moge powtorzyc byle nie tylko na tej uczelni. Myslicie ze da rade ? Jutro ide sie zapytac na mojej uczelni czy mam takienprawo ( w regulaminie przeczytalam ze student ma prawo przebiesc sie) boje sie tylko ze na mojej uczelni zrobia mi problem i powiedza ze teraz nie moge itd. Bardzo prosilabym o pomoc.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Łukasz napisał:

To zależy na jakiej uczelni studiujesz. Możesz się przenieść na prywatną i nie powinno być z tym problemu. Wyznacza Ci różnice programowe do zaliczenia. 

Studiuje na Uwr... a nawet mimo tego ze jestem jakby w trakcue ostatniego semestru nie byloby problemu? Tzn zdaje sibie sprawe ze i tak bede do tylu ale chcialam wlasnie sie dowiedziec czy te 4 lub 5 semestrow beda sie liczyc. Musze isc z ta sprawa do Pani prodziekan a czy orientuje sie Pan moze czy w podaniu wazne jest by podac uzasadnienie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach