MrKicek Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Witam, aktualnie jestem w 4 klasie technikum i wraz z zbliżającą się matura pojawia się problem z wyborem kierunków studiów, tym bardziej po uczestnictwie w dniach otwartych Politechniki Lubelskiej. Zastanawiałem się nad kontynuacja kierunku mechatroniki jednak pod uwagę brałem również elektrotechnike. W obecnej szkole z materiału mechatronicznego najbardziej podobała i najbardziej owocna była praca z programami typu step7 (programowanie PLC) i AutoCAD. Aktualnie jestem rozdarty ponieważ usłyszałem opinie o pracy mechatronika która wiąże się z wyjazdem na zachód. Czy ktoś z forumowiczów mógłby podzielić się ze swoją wiedzą na temat tych kierunków studiów ? I jak wyglądają zarobki po takich studiach i jak wygląda zapotrzebowanie na absolwentów tych kierunków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Takie opinie, że praca tylko na zachodzie mogą dotyczyć wszystkich kierunków i nijak ma się to z prawdą. Oczywiście zarobki na zachodzie są lepsze niż w Polsce, jednak z samym zatrudnieniem nie ma problemu. Zastanow się lepiej co CIę barziej interesuje i tym się kieruj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKicek Opublikowano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 A czy ktoś może mi przybliżyć o czym dokładnie uczę się na mechatronice i elektrotechnike i w jakich konkretnych pracach mógłbym pracować oraz jakie byłyby zarobki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 zarobki nie mają znaczenia, bo za 10 lat moze być wszystko do góry nogami www.studia.net/mechatronika www.studia.net/elektrotechnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...