Axel88 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Studiuję inżynierię środowiska czysto z zainteresowań. Zawodowo chciałbym jednak zajmować się gospodarką nieruchomościami. Zastanawiam się czy warto zostawić studia, które lubię, by kształcić się na kierunku zgodnym z tym, co chcę robić w przyszłości czy lepiej dołożyć drugi kierunek, a może poczekać i zrobić magistra na innym kierunku lub podyplomówkę. Wiem, że pośrednik nieruchomości w ogóle nie potrzebuje wykształcenia, dla ewentualnego potwierdzenia kwalifikacji i podbicia marki wystarczy tylko kurs, który również jest nieobowiązkowy. Ja jednak chciałbym wykształcenie mieć. 1. Rzucam obecne studia, rozpoczynam nowe na kierunku Ekonomia/Administracja/Zarządzanie/Geodezja i Kartografia o specjalności Gospodarka Nieruchomościami. 2. Kończę inżyniera na IŚ i magistra robię z któregoś kierunku jak powyżej. 3. Dokładam jako drugi któryś kierunek jak powyżej. Z obu robię inż/lic i mgr. 4. Robię inżyniera i magistra z tego co mnie interesuje czyli IŚ, a potem robię podyplomówkę z Gospodarowania Nieruchomościami. 5. Myślałem jeszcze nad zmianą IŚ na Budownictwo, bo są pokrewne + podyplomowe z nieruchomości. Co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Moim zdaniem 2 lub 4. Nie warto w tej chwili przerywać studiów skoro robisz to co lubisz a z nieruchomości wystarczy podyplomowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel88 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Przyznaję, że nie chciałbym zostawiać IŚ, więc od razu mi lepiej po Twojej odpowiedzi Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...