Skocz do zawartości
xxxmaybe

Studia-warunek czy zaoczne?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

Jestem aktualnie studentką Politechniki na kierunku Podyplomówki z zarządzania. Kierunek super wreszcie czuje, że uczę się tego co mnie interesuje. Niestety z powodu wysokiego poziomu matematyki prawdopodobnie w lutym moja przygoda z tym kierunkiem się skończy:/

Mam do wyboru albo zapłacenie ponad 600 zł za warunek co nie wydaje mi się dobrym pomysłem gdyż w 2 semestrze musiałabym ciągnąć materiał z 2 semestrów z matematyki (zaznaczam, że od początku się uczę a nie obijam z matematyki efekty są ale nie tak wysokie by zaliczyć przedmiot, po prostu nigdy nie byłam dobra z tego przedmiotu^^).

Drugą opcją były by studia zaoczne. Tylko pytanie jakie? Nic prócz studia z zarządzania i tematyki biznesu itp. mnie specjalnie nie interesuje już przywykłam do myśli, że studia nie będą jakieś wymarzone, ale może coś podobnego i przede wszystkim przyszłościowego bo teraz trudno z pracą.

Co myślicie? Zaoczne czy warunek? Jak studia zaoczne to jakie były by dobre? Pomóżcie! Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, a na studiach zaocznych nie ma matematyki, czy jest na innym poziomie?

Bo iść na studia zaoczne i spotkać się z tym samym prowadzącym matematyke i z tym samym problemem to już lepiej wziąć warunek. Pamiętaj, że droga jest tylko w jedną stronę już później na dzienne nie wrócisz, ja bym jednak próbował i sugerował warunek. POWODZENIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :)

Jestem aktualnie studentką Politechniki na kierunku Zarządzanie. Kierunek super wreszcie czuje, że uczę się tego co mnie interesuje. Niestety z powodu wysokiego poziomu matematyki prawdopodobnie w lutym moja przygoda z tym kierunkiem się skończy:/