Skocz do zawartości
maty

Cześć! Mam nadzieję, że mi pomożecie :)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Mam na imię Mateusz i jestem tegorocznym maturzystą. Do tej pory rozważałem bardzo ogólnie dwie ścieżki studiów - SGH w Warszawie albo jakiś techniczny kierunek na jakiejś politechnice. Niestety przyszedł ten moment, w którym trzeba się rozeznać w jakichś szczegółach i podjąć decyzję na podstawie czegoś. I z tym jest problem.  :) Generalnie jestem umysłem ścisłym i na maturze będę zdawał rozszerzoną matmę, fizykę, angielski i hiszpański na podstawie. Za cel obrałem sobie po 90% z każdej i myślę, że jest to do zrobienia, chociaż wiadomo jak to w życiu bywa. Chcę podjąć sensowne studia na ciekawym/opłacalnym kierunku. Interesują mnie nowoczesne technologie i ich techniczne aspekty oraz rządzące nimi prawa fizyki, ale nigdy w praktyce nie zajmowałem się elektroniką, programowaniem ani projektowaniem robotów itd., więc tak naprawdę jestem zielony. Z drugiej strony jestem dosyć kontaktową, przedsiębiorczą i zaradną osobą. Ogarniam angielski na poziomie zaawansowanym i intensywnie uczę się hiszpańskiego. 

Mam nadzieję, że podpowiecie mi jakiś kierunek pasujący do mnie. Liczę głównie na studentów i absolwentów oraz rozeznanych w rynku pracy. 

Z góry dzięki i jeszcze raz witam wszystkich!  :P

Cześć, 

Pomożemy, pomożemy, co mamy nie pomóc:)

Jest wiele kierunków, które mogą Cię zainteresować. Na początek przejrzyj sobie ofertę studiów technicznych i poczytaj trochę o różnych kierunkach:

studia.net/techniczne

To Ci da pewne podstawy.