Skocz do zawartości
Prawnik1lvl

Czy łatwo załatwić sobie indywidualny tok studiów?

Rekomendowane odpowiedzi

Moja partnerka od przyszłego roku rozpoczyna drugi kierunek, który może wyłącznie studiować w trybie stacjonarnym...Pech chciał, że niektóre zajęcia na jej drugim, stacjonarnym kierunku (III rok) będą się pokrywać, jeśli chodzi o godziny zajęć. Czy da się załatwić w dziekanacie jakiś indywidualny tok studiów z powodu tych niektórych przedmiotów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2021 o 16:40, Gutek napisał:

@Prawnik1lvl, a czy w ogóle dostała zgodę dziekana z pierwszego kierunku na podjęcie kolejnych studiów stacjonarnych? 

Nie musi dostać. Ja też nie ubiegałem się o zgodę, a studiuję. I w zasadzie każdy mój znajomy, który jest na dwóch kierunkach xd + mamy naprawdę świetne wyniki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Prawnik1lvl, całkiem sporo tzw. renomowanych uczelni ma specjalne procedury związane z drugim kierunkiem stacjonarnym, które precyzują zasady otrzymania warunkowej zgody. To dobra i czytelna praktyka, która w zasadzie z automatu wiąże się z IOS. Jeśli jednak jakaś uczelnia nie poszła drogą formalizacji, to i tak zgoda dziekana będzie konieczna do uzyskania wspomnianej IOS, która jest jedynie wyrazem dobrej woli, a nie obowiązkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Nie chcę mnożyć tematów, bo moje pytanie dotyczy ITS. Czy można zrobić na ITS zrobić taki myk, żeby chodzić na seminarium i napisać pracę licencjacką o semestr, dwa wcześniej niż przewiduje to program studiów, a na III roku już tylko zdawać sesję z przedmiotów obowiązkowych?

Jak ogólnie jest z ITK i stypendium - można mieć ITK i dostawać stypendium naukowe?

Z góry dzięęęki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Nowalijka napisał: