Skocz do zawartości
Zak122

Czy przerwa od studiów to dobre wyjście ?

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie studiuje kierunek który wgl mi się nie podoba. Czuje zwyczajnie, że się dusze na nim i chciałbym coś zmienić. Jestem po tech inf i mam technika informatyka zdanego, lecz podczas technikum pewna nauczycielka obrzydziła mi programowanie. Lecz po pewnym czasie wróciłem do tego, szczególnie do fronta najbardziej javascript i sprawia mi to bardzo dużo radości. Zastanawiam się czy nie wypisać się z kierunku w styczniu, zrobić pół roku przerwy od studiów i wznowić je od października i wybrać kierunek z informatyką. A teraz przez te pół roku będę się uczyć programowania rozwijać ang i spełniać swoje cele, plus będę sobie chodzić gdzieś dorabiać na weekendy, aby mieć kasę dla siebie. Jednak chce się zapytać, to dobry pomysł i może ktoś mi powie jak to widzi, czy warto coś takiego robić, czy może to głupi pomysł ? Dodam jeszcze, że kierunek na którym obecnie się znajduje to zajęcia które mam nie pokrywają się z tymi które będę mieć na informatyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum, 

Na początku odeślę Cię do regulaminu forum i od razu powiem abyś nie wklejał treści pochodzących z innych źródeł a przed dodaniem posta go edytował, a nie kopiował z innej strony. 

 

Co do Twoich rozterek to rok jest tak naprawdę niczym. Czeka Cię jeszcze 40-50 lat aktywności zawodowej i musi Ci to pasować. Moim zdaniem zdecydowanie powinieneś tak zrobić. 

Pracę znajdziesz bez problemu

 

Poczytaj sobie o gap year

https://studia.pl/gap-year-inwestycja-niskiego-ryzyka/

 

lub też poradnik o zmianie kierunku

https://studia.pl/jak-bezproblemowo-zmienic-uczelnie-lub-kierunek-poradnik/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach