Licealista Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Witam , jestem uczniem 2 klasy liceum z rozszerzeniami z matematyki, geografii oraz angielskiego. W planach mam iść na UG lub UE w poznan.studia.net . Na ekonomię lub FiR. Moje pytanie brzmi czy po tych uczelniach znajdę pracę w zawodzie . Czy po UG będę miał niższe perspektywy z przyszłą praca? Łatwiej by było mi iść na studia do Gdańska ponieważ tam mieszka mój brat i lepiej znam to miasto, ale biorę też pod uwagę Poznań że względu na lepszą uczelnie . Czy poziom między tymi uczelniami bardzo się różni i czy perspektywy po UE są znacznie lepsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Najpierw zacznij od normalnego korzystania z Internetu. Odpowiedź mi na pytanie, co z Twoim pytaniem ma wspólnego dział przedstaw się? Przenoszę do prawidłowego działu. Odpowiadając na Twoje pytanie. Jeśli zamierzasz pracować w woj. pomorskim to nie ma to znaczenia. Lepiej wowczas wybrać UG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licealista Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Przepraszam , jestem nowy na tym forum i pomyliłem działy. Avi jeżeli w przyszłości po studiach zamierzam pracować w innym mieście np.Warszawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 To liczy sie prestiz uczelni. Ale na tym etapie nie widze przeszkod by pracowac w zawodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...