Balladyna Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Hej, może ktoś z Was może mi polecić, gdzie przyjmują na praktyki studentów chemii na Śląsku. Dodam, że nie jestem studentką UŚ ani POLSL, więc firmy mające umowy z tymi uczelniami odpadają. W wakacje będę w rodzinnych Gliwicach, więc szukam czegoś niedaleko (codzienne dojazdy kolejami śląskimi czy polregio mi nie przeszkadzają xD). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutek Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Nic nie stoi na przeszkodzie, by poszukać czegoś na własną rękę i może jeszcze zarobić przy tym parę groszy Niektóre firmy szukają praktykantów/stażystów na wakacje już wiosną. Praktyki załatwiane z pomocą uczelni to zwykle strata czasu i zero kasy dla samego papierka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balladyna Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Toć ja wiem i właśnie dlatego pytam, bo chcę sama szukać i może ktoś wie, gdzie można sobie załatwić fajne praktyki. Najważniejsza dla mnie jest mimo wszystko lokalizacja, bo pesymistycznie zakładam, że albo nie zarobię wcale, albo niewiele, więc wolę mieszkać w domu rodzinnym niż coś wynajmować nie wiadomo gdzie. Jakbym miała się sugerować uczelnią, to bym na Śląsku niczego nawet nie znalazła. Chciałam pytać w POCH-u i IChN, poszukać też w Kato, ogółem całej konurbacji, myślę jeszcze o Kędzierzynie. Także może ktoś ma doświadczenie w tym temacie i może coś konkretniej polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...