Skocz do zawartości
The Empire

Jak zarejestrować się na lektorat i wf na Uniwersytecie Rzeszowskim?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy orientuje się ktoś może jak na Uniwersytecie Rzeszowskim zarejestrować się na lektorat i wf ( o ile trzeba to robić przed początkiem studiów?). Jestem całkiem zielony i nie mam pojęcia czy to w ogóle konieczne i jak to się robi. Szukałem na stronie uczelni, ale nic o tym nie ma. Wiem, że inne uczelnie mają system elektroniczy usos, że są jakieś żetony itp...,  ale w przypadku rzeszowa czegoś takiego nie znalazłem. Jest tylko wirtualna uczelnia, ale do posiadania konta trzeba mieć legitymację studencką, a jako, że dopiero zacznę  pierwszy rok takowej jeszcze nie mam. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś powiedział jak jest z lektoratami i wf, oraz czy jest coś jeszcze, co trzeba internetowo rejestrować  np. przedmioty jakie się wybiera?  Dodam, że  mój kierunek  to prawo, stacjonarne  5 letnie, o ile taka informacja ma jakiekolwiek znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Spokojnie, jeszcze studiów nie zacząłeś. WF nie jest od 1 semestru zazwyczaj. Najczęściej zaczyna się na 2 roku, lub od 2 semestru

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
1 godzinę temu, Łukasz napisał:

Spokojnie, jeszcze studiów nie zacząłeś. WF nie jest od 1 semestru zazwyczaj. Najczęściej zaczyna się na 2 roku, lub od 2 semestru

Dzięki wielkie. No to trochę kamień spadł mi z serca. A jak z lektoratami? Są od początku czy też później?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

też później, przeciez wszystkiego się dowiesz w październiku. Nikt nie oczekuje, że zarejestrujesz się na lektorat nie będąc jeszcze studentem

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie