Gosia50 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Witam. W tym roku piszę maturę. Niestety z powodów zdrowotnych (depresja) mam zaległości z drugiej klasy, rozszerzam tylko matematykę. Chciałabym iść na FiR, ale dziennie wg mnie odpada(zbyt wysoke progi). Myślałam do tej pory, żeby składać na zaoczne (tańsze-nie mieszkam w mieście, niższe progi, możliwość pracy), ale moi rodzice powiedzieli, że idąc na zaoczne kupuję wykształcenie, że to gorzej. Nie wiem co o tym myśleć. Doradzicie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Idź na niestacjonarne. Rodzice mają zdanie które było prawdziwe 15 lat temu. Masz zdobyć wykształcenie ale spokojnie możesz również pracować i zdobywać doswiadczenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosia50 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 2 godziny temu, Łukasz napisał: Idź na niestacjonarne. Rodzice mają zdanie które było prawdziwe 15 lat temu. Masz zdobyć wykształcenie ale spokojnie możesz również pracować i zdobywać doswiadczenie Dziękuję;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutek Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Zaoczne realizują ten sam program, co dzienne, więc z obu można wynieść tyle samo. Lepiej skończyć porządny kierunek w trybie zaocznym niż byle co w dziennym. Aczkolwiek nie przesadzałbym z możliwością zdobycia doświadczenia, zwłaszcza od początku studiów. Dopiero 3. rok daje duże szanse na wdrażanie się w przyszły zawód i wtedy studia zaoczne rzeczywiście są sporym ułatwieniem. Wcześniejszą pracę poniżej kwalifikacji i tak pomija się w CV, by unikać absurdalnych sytuacji, kiedy aplikacja świeżo upieczonego absolwenta ma 3 lub więcej stron 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...