Skocz do zawartości
klima7

Przeniesienie na Politechnike Warszawską PW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was i proszę o pomoc,

Czy jest tu ktoś kto przenosił się na Politechnikę Warszawską z innej uczelni lub wie jak to wygląda z przenosinami? Czy łatwi to zrobić, czy nie? Konkretnie chodziłoby o przeniesienie na wydział elektryczny.

Brakło mi bardzo niewiele by się tam dostać w rekrutacji, no ale niestety z powodu braku kilku punktów teraz jestem na pierwszym roku Informatyki na Politechnice Łódzkiej(na Informatykę też zamierzam się przenieść)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam

Ja w tym roku składałem papiery na Politechnikę Warszawską mam nadzieję że się dostanę. Wcześniej byłem na Politechnice Gdańskiej i teraz złożyłem na PW na elektrotechnikę (elektryczny). Jak też idziesz na te studia daj znać mój mail:mateusz.jan.biernacki@gmail.com

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez kamil785
      Witam, 
      Sprawa wygląda tak, że jestem studentem trzeciego roku prawa na Uniwersytecie Lipskim. Chciałbym wiedzieć czy możliwe jest przeniesienie się na Uniwersytet Wrocławski. Dodam jeszcze, że chciałbym się przenieść na semestr letni. Jakie są szanse powodzenia takiego przesięwzięcia?
    • Przez Magda225
      Hej, 
      Od tego roku zaczynam studia na wydziale chemicznym. To był mój plan docelowy dlatego też jestem bardzo zadowolona pomimo licznych komentarzy, że to kuźnia bezrobocia