Tobiasz Zieliński Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Witam.Czy ktoś wie jak wygląda gospodarka przestrzenna na UMK i na UŁ .Chodzi mi o studia inżynierskie.Gdzie są lepiej prowadzone zajęcia i lepszy program zajęć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Nie znam się tak dobrze na tym kierunku ale znam oba wydziały. Na obu bywałem, znam dziekanat i ostatnie władze. Jeśli chodzi o wyposażenie i kadrę to polecę UMK. Nowy Dobrze wyposażony budynek znajdujący się w miasteczku studenckim. Studenci chwalą zajęcia na tym wydziale. Mam kilku znajomych którzy kończyli ten wydział na innych kierunkach i też byli bardzo zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobiasz Zieliński Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Właśnie nie wiem ,które miasto wybrać.Tylko kierunku jestem pewien.Chciałem znaleźć ranking o gospodarce przestrzennej ,ale nie mogę znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jaki ranking? W międzynarodowych rankingach UMK jest bardzo wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aguagu Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 A niby w których międzynarodowych rankingach w ogóle występuje UMK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 We wszystkich. Jest jedna z 5 uczelni w Polsce które są w rankingach międzynarodowych. Odsyłam do Google lub na stronę umk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...