Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj,

nazywam się Artur i oferuję pomoc przy statystykach / obliczeniach przy pracach (lic., inż., mgr., dr., itp.).

Wykonuję obliczenia / statystyki w Excelu, tworzę indywidualny arkusz do którego wprowadzasz dane z ankiet, itp., a następnie formuły i obliczenia będą automatycznie zmieniać wyliczenia i wykresy, przez co na finiszu otrzymujesz plik w Excelu dostosowujący się do danych wprowadzanych przez Ciebie.

Przy tworzeniu analiz / obliczeń zawsze w cenie uwzględniam dodatkową poprawę (tych elementów, które z jakiegoś powodu nie zostały uwzględnione wcześniej).

 

Więcej na stronie: http://www.smotrys.pl/oferta

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez coliber00
      Witam. Mam problem z następującymi zadaniami, które muszę wykonać w Rstudio:
      1. Czy średnia sprzedaż fotelików na terenie USA jest istotnie wyższa niż poza USA? Zweryfikuj odpowiednią hipotezę na poziomie istotności 0,05.
      2. Czy średni poziom dochodów (Income) nie przekracza 90 tys. dolarów? Zweryfikuj odpowiednią hipotezę na poziomie istotności 0,05
      #Zad 1 outUSA <- Carseats$Sales[Carseats$US=='No'] inUSA <- Carseats$Sales[Carseats$US=='Yes'] #alpha=0.05 #H0: outUSA = inUSA #H1: outUSA < inUSA install.packages('TeachingDemos') library(TeachingDemos) t.test(inUSA, outUSA, alt='g', conf.level = 0.95) # p-value = 0.0001292 < alpha=0.05 >>> odrzucamy H0, przyjmujemy H1 # Odp. Wychodzi na to, że sprzedaż fotelików na terenie USA jest istotnie większa niż # sprzedaż poza USA #Zad 2 income <- Carseats$Income #H0: meanincome = 90 #H1: meanincome < 90 t.test(income, mu=90, alt='l') #p-value < 2.2e-16 Czy używam odpowiednich do tych zadań testów? W przypadku zadania 1. p-value ma wartość nazwijmy to nie rażącą oka, ale w 2. wypadku już taką ma.
      Gdzie popełniam błąd?
      Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    • Przez PomocOnline
      Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz finalistą wielu konkursów matematycznych. Oferuję pomoc obejmującą rozwiązywanie zadań z poniższych działów:

      - analiza rzeczywista i zespolona,
      - rachunek prawdopodobieństwa i statystyka,
      - matematyka dyskretna,
      - algebra abstrakcyjna i liniowa,
      - równania różniczkowe zwyczajne,
      - metody numeryczne,
      - teoria mnogości i logika matematyczna.

      Udzielam pomocy w trybie online: przygotowuję rozwiązania (z opisem słownym, wyjaśnieniem itp.), a następnie wysyłam je na adres e-mail klienta. Istnieje również możliwość napisania programu realizującego algorytm matematyczny lub procedurę numeryczną (dostępne języki: C, C++, Octave). Cena jest do uzgodnienia.

      W przypadku zainteresowania moją ofertą proszę o przesłanie treści zadań (i podanie terminu na wysłanie rozwiązań) na adres korepetycjeonline2@gmail.com
    • Przez Agata111
      Witam,
      W tym roku wybieram się na studia, wiem na pewno, że na wydział matematyki na Politechnice Wrocławskiej, ale nie wiem który kierunek wybrać (matematyka stosowana, matematyka i statystyka lub goła matematyka). Jest ktoś z was może uczniem/absolwentem podobnego kierunku, lub zna taką osobę, lub chociaż posiada informacje na temat perspektyw, miejsc pracy i samych studiów na tych/podobnych kierunkach? Który kierunek jest trudniejszy? Na którym jest więcej informatyki? Zależy mi szczególnie na aktualnych informacjach, jeżeli ktoś posiada starsze, prosiłabym o podanie roku, z których były  Z góry dziękuję za każdą informacje i opinię  
    • Przez PomocOnline
      Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz finalistą wielu konkursów matematycznych. Oferuję pomoc obejmującą rozwiązywanie zadań z poniższych działów:

      - analiza rzeczywista i zespolona,
      - rachunek prawdopodobieństwa i statystyka,
      - matematyka dyskretna,
      - algebra abstrakcyjna i liniowa,
      - równania różniczkowe zwyczajne,
      - metody numeryczne,
      - teoria mnogości i logika matematyczna.

      Udzielam pomocy w trybie online: przygotowuję rozwiązania (z opisem słownym, wyjaśnieniem itp.), a następnie wysyłam je na adres e-mail klienta. Istnieje również możliwość napisania programu realizującego algorytm matematyczny lub procedurę numeryczną (dostępne języki: C, C++, Octave). Cena jest do uzgodnienia.

      W przypadku zainteresowania moją ofertą proszę o przesłanie treści zadań (i podanie terminu na wysłanie rozwiązań) na adres korepetycjeonline2@gmail.com
    • Przez analiza
      Oferuję pomoc w analizie statystycznej danych.
      statystyka24@gazeta.pl


×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.