Programy menedżerskie
dodany przez
Jeronimo Martins Polska, w Absolwent na rynku pracy
-
Podobna zawartość
-
Przez d2797
Cześć,
jestem właśnie w trakcie studiów na kierunku socjologia, zamierzam iść w stronę kryminologii (taką też wybiorę specjalizację). Chciałem się dowiedzieć czy jest może tutaj ktoś, kto szedł podobną drogą i mógłby się wypowiedzieć. Na przykład gdzie próbować znaleźć jakieś praktyki/staże czy coś tego typu, właśnie "na początek". Najlepiej w Krakowie.
Z góry dziękuję.
P.S. Bardzo proszę o powstrzymanie się od komentarzy zawierających opinie na ten temat typu " to bez sensu", "to nieopłacalny/mało przyszłosciowy kierunek", "to głupota" etc. bo anie odrobinę mnie nie interesują i nie są nawet w najmniejszym stopniu potrzebne A niestety takie komentarze królują.
-
Przez jarkot99
Cześć wszystkim forumowiczom, jestem studentem 1 roku poszedłem na studia zgodnie z moimi zainteresowaniem na marketing i pr, na stronie kierunku był on przestawiany jako "praktyczny", orowadzony przez doświadczonych praktyków, gdzie nabędziemy konkretne umiejętności pomocne w naszej przyszłej karierze, jak się domyślacie reklama reklamą a życie życiem, Dużo suchej teorii która często jest już nieaktualna, nie chce zmarnować tych 3 lat życia, dlatego zapytam: czy dobrym pomysłem będzie samodzielna nauka np. reklam na facebooku, prowadzenia social media(nawet wymyślonych), znalezienie stażu w firmie i przejście na studia zaoczne? .
-
Przez Mariusz123
Cześć wszystkim. Nazywam się Mariusz Suder.
Chciałem polecić fajny program do nauki dowolnych języków Speaking Teacher
Znajduje się w nim dużo przygotowanych materiałów do nauki angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego.
Poza tym Speaking Teacher jest wyposażony w edytor tekstowy dzięki czemu można przygotować własne testy w dowolnych językach.
By w pełni korzystać z programu potrzebne są zainstalowane głosy SAPI5, na mojej stronie znajdują się linki do pobrania darmowych lub testowych głosów w różnych językach.