TylerJoseph132 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Witam, Jestem uczniem pierwszej klasy liceum w klasie z rozszerzonym językiem angielskim i polskim. Aktualnie jestem mistrzem polski juniorów w biegu na 400 metrów oraz rekracyjnie trenuję muay thai. Chciałbym w przyszłości służyć w jednostkach specjalnych (najchętniej NIL lub JWK).Czy po studiach "Wojskoznawstwo" będzie mi łatwiej do takowych próbować przystąpić? Chodzi mi o wiedzę potrzebną z zakresu logistyki, rozpoznania osobowego, obrazowego etc etc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Cześć, takie wojskoznawstwo Ci nic nie da. Musisz iść na studia wojskowe. A o nich było sporo na forum poczytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TylerJoseph132 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Okej. Czytałem sporo opinii, bardzo kontrastowe w każdej akademii. Mógłbyś wyróżnić jedną akademię, która według Ciebie jest najlepsza? Jakie są kierunki humanistyczne na Akademiach Wojskowych (szukałem bezskutecznie) Oraz czy od momentu rozpoczęcia studiów zaczynam być żołnierzem zawodowym, czy przechodzę przeszkolenie i dopiero takowym się staję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Od momentu przyjęcia na studia jesteś żołnierzem. Studia wojskowe to w głównej mierze studia techniczne ale są te kierunki jak bezpieczeństwo wewnętrzne. Akademię wojskowe są bardzo profilowane jak obrona narodowa, lotnictwo czy marynarka wojenna. Nie dubluja się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...