Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

mam pytanie. Zrezygnowalam ze studniow, zlozylam pismo skreslenia z listy studentow i otrzymalam decyzje o skresleniu. Do kiedy utrzymany jest status studenta? Posiadam nadal legitymacje, aktualna i podbita. Nie robilam karty obiegowej, nie "rozliczylam" sie z uczelnia. Chodzi tez o to, ze pracuje i pracodawca musi mnie zglosic do Zusu p tym, ze nie jestem juz studentem tylko decyzje otrzymalam na dniach, a na decyzji napisane jest 03.03.2017  nie chce zeby pracodawca mial przeze mnie jakies problemy z tego tytulu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z dniem otrzymania informacji o skreślenie. To, że nie rozliczylas się z uczelnią to Twoja wina. Nie może Cie zgłosić jako studenta. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zabawy z podbitą legitymacją tylko w komunikacji miejskiej w takim przypadku, a i to nie dlatego, że byłbyś studentem, tylko po prostu nie mają za bardzo możliwości Cię sprawdzić, więc zniżki masz bezprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Chemiamedyczna
      Cześć, stoję przed wyborem pomiędzy chemią medyczną na UWr, a analityką medyczną na WUMie. Mógłby mi ktoś doradzić, co powinnam wybrać, kierunki wydają się podobne i z tego co czytałam perspektywy zatrudnienia diametralnie się nie różnią. Proszę o porady i opinie co do tych kierunków
    • Przez Klaudia Dziechciarz
      Czesc