Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Oj z tym praktycznym zastosowaniem to się nie do końca zgodzę :). Rzeczywiście przechodzi się przez wszystkie działy i teoretycznie ,ma się sporą wiedzę ale z praktyką jest słabo. W programie nie ma zupełnie tworzenia pism procesowych. Praktyki uczymy się dopiero na aplikacji, a to czasami za późno. Jestem na piątym roku i zamierzam pójść na praktyki do jakiejś kancelarii najlepiej zajmującej się prawem własności intelektualnej. Tylko, że nie mam totalnie doświadczenia, kupiłam sobie książkę ze wzorami pism i ją przerabiam, ale pozatym nie wiem co jeszcze można by zrobić aby zwiększyć swoje szanse? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alicja- czytaj orzeczenia. Tylko i wyłącznie i przeglądaj jakieś przykładowe wzory pism. Tak się najszybciej nauczysz, albo inaczej - nie wiem jaka jest alternatywa dla takiego sposobu. :) Musisz tylko znaleźć sobie jakiś dobry serwis informacji prawnej, tylko za nie się znowu płaci, więc przemyśl sprawę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że odgrzewam kotleta, ale dopiero zarejestrowałem się na forum z polecenia kolegi, gdyż prowadzici tu ciekawe dyskusje.

 

"ma się sporą wiedzę ale z praktyką jest słabo. W programie nie ma zupełnie tworzenia pism procesowych." - nie wiem, gdzie studiowałaś/studiujesz prawo, ale ja jestem w trakcie prawa zaocznego na Uniwersytecie Wrocławskim i tutaj na zaocznych (choć na dziennych też napewno) jest "tworzenie i stosowanie prawa" - przedmiot OBOWIĄZKOWY mający na celu między innymi nauczenie konstruowania pism procesowych, co dla "laika" wcale nie jest rzeczą prostą. Widocznie UWr stwierdziło, że jest to potrzebne i takie coś wprowadzili - nie wiem jak na innych uczelniach, może faktycznie indziej tego nie ma.