Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam wielki problem z podjęciem ostatecznej decyzji co do wyboru kierunku studiów. Jestem po liceum z klasy o profilu mat-geo-ang.

Dostałam się na wszystkie kierunki na które się zarejestrowałam tzn. Podyplomówki z zarządzania na Politechnice oraz na Administrację na Uniwersytecie. Cały czas myślę który będzie dla mnie odpowiedni i na którym sobie poradzę. Dodam,że pomimo klasy o rozszerzonej matematyce nie jestem orłem w tej dziedzinie,raczej jestem średnim uczniem i zdecydowanie  w miarę radzę sobie na poziomie podstawowym z tego przedmiotu.Natomiast zawsze lubiłam geografię,jednak nie mogę jej studiować ponieważ w moim mieście jej nie ma,a nie mogę wyjechać na studia gdzieś.Zawsze widziałam się w pracy za biurkiem,np. w jakimś urzędzie, a wiem,że po tych kierunkach na takich stanowiskach mogę być.Przeczytałam wiele stron na temat tych kierunków oraz różne fora i opinie i nadal nie wiem co będzie dla mnie lepsze.Wiem,że trzeba wybierać kierunek studiów pod swoje zainteresowania,ale ja nie mam żadnych pasji ani zainteresowań i nie wiem co wybrać. 

Na Zarządzaniu boję się matematyki,rachunkowości i takich przedmiotów pokrewnych.

Na Administracji boję się tych praw bo czytałam,że to jest samo uczenie się na pamięć,a ja nie mam tak doskonałej pamięci.  :(

Proszę o jakieś opnie,pomoc bo mam mętlik w głowie i już nie wiem czy w ogóle sobie na tych kierunkach dam radę.

Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.  :D

Administracja to faktycznie dużo nauki pamięciowej. 

Podyplomówki z zarządzania wydaje się być lepszym wyborem, ponieważ daje większe możliwości zatrudnienia po studiach. Na zarządzaniu matematyka nie jest bardzo zaawansowana, jest też statystyka. Rachunkowości pod względem matematycznym nie bałbym się w ogóle