WeronikaWu Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam Od razu przepraszam za długość postu, tylko dla wytrwałych! Tak więc w tym roku wybieram się na studia i nie potrafię się zdecydować pomiędzy finansami a matematyką. Uwielbiałam matematykę w liceum, udzielałam korepetycji przez długi czas, również w trakcie studiów nie miałam z nią większych problemów (studiowałam geodezję na WAT, zaliczyłam 2 sem. matematyki). Jednak boję się po pierwsze o to, że nie dam sobie rady na czysto matematycznych studiach, a po drugie, że jedyna praca jaka będzie mnie czekać to nauczyciel (korepetycje prowadzić uwielbiam, ale nauczycielką bym być nie chciała ). Do tego dochodzi problem uczelni, gdyż w grę wchodzą tylko studia zaoczne (studiowałam już dziennie), chcę pracować i się rozwijać, nauczyć i tak się nauczę, jestem typowym samoukiem. Tak więc UAM w poznan.studia.net to daleka droga (Warszawę mam pod nosem-niecałe 100km), w Warszawie UKSW- które, z tego co wiem, poziomem matematyki nie grzeszy i do tego słyszę o tej uczelni coraz więcej negatywnych opinii, no i na koniec UMCS Lublin, które wydaje się chyba jedynym wyborem. O innych uczelniach nie myślałam (jeśli chodzi o matematykę). Jeśli chodzi o finanse (które chyba właśnie wybiorę) rozważam takie uczelnie jak UW, ALK(odstrasza mnie cena), UE Poznań, UMCS oraz SGGW( przeraża mnie ilość typowo rolniczych przedmiotów).I teraz moje pytanie- czy naprawdę aż tak ważną rolę odgrywa uczelnia? A do tego czy moje obawy na temat kierunku, jakim jest matematyka są słuszne?Pozdrawiam,Weronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...