Skocz do zawartości
WeronikaWu

Finanse/Matematyka gdzie?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) Od razu przepraszam za długość postu, tylko dla wytrwałych! :)

Tak więc w tym roku wybieram się na studia i nie potrafię się zdecydować pomiędzy finansami a matematyką.

Uwielbiałam matematykę w liceum, udzielałam korepetycji przez długi czas, również w trakcie studiów nie miałam z nią większych problemów (studiowałam geodezję na WAT, zaliczyłam 2 sem. matematyki). Jednak boję się po pierwsze o to, że nie dam sobie rady na czysto matematycznych studiach, a po drugie, że jedyna praca jaka będzie mnie czekać to nauczyciel (korepetycje prowadzić uwielbiam, ale nauczycielką bym być nie chciała :) ). Do tego dochodzi problem uczelni, gdyż w grę wchodzą tylko studia zaoczne (studiowałam już dziennie), chcę pracować i się rozwijać, nauczyć i tak się nauczę, jestem typowym samoukiem. Tak więc UAM w poznan.studia.net to daleka droga (Warszawę mam pod nosem-niecałe 100km), w Warszawie UKSW- które, z tego co wiem, poziomem matematyki nie grzeszy i do tego słyszę o tej uczelni coraz więcej negatywnych opinii, no i na koniec UMCS Lublin, które wydaje się chyba jedynym wyborem. O innych uczelniach nie myślałam (jeśli chodzi o matematykę).

Jeśli chodzi o finanse (które chyba właśnie wybiorę) rozważam takie uczelnie jak UW, ALK(odstrasza mnie cena), UE Poznań, UMCS oraz SGGW( przeraża mnie ilość typowo rolniczych przedmiotów).
I teraz moje pytanie- czy naprawdę aż tak ważną rolę odgrywa uczelnia? A do tego czy moje obawy na temat kierunku, jakim jest matematyka są słuszne?
Pozdrawiam,
Weronika :)

Sprawdziłam dziś UMCS i musiałam coś poprzekręcać, bo nie mają w swoim programie matematyki zaocznej.  :(  Więc teraz już kompletnie zostaje iść na UKSW(ktoś coś wie o poziomie matematyki?!) lub gnać pół kraju na UAM. Tak więc chyba ten wybór odpada kompletnie i dam sobie spokój z matematyką. Mam nadzieję, że nie będę żałować i mimo wszystko będę jej miała dużo na finansach! :)