Skocz do zawartości
Daniel2500

Proszę o pomoc w wyborze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Mam 24 lata i jestem po studiach licencjackich z finansów i rachunkowości i przez pewien problem musiałem przerwać magisterkę na tym samym kierunku. Dzięki chwili oddechu staram się znaleźć pracę w księgowości albo stażu - niestety bez rezultatu :-( międzyczasie przystąpiłem do rekrutacji do policji, niestety padłem na multiselekcie. Tak więc mam rok pełnych niepowodzeń. W mojej głowie rodzą się miliony nowych pomysłów na co mógłbym iść aby skączyć jak najlepiej.

Od razu napisze ze najbardziej swoją przyszłość chciałbym widzieć w mundurze policyjnym. Wiec może na jakieś studia w tym kierunku się wybrać?

Mógłbym również pracować jako księgowy ale nie wiem czy po magisterce znalazłbym prace, podobne jak teraz. Aby podnieść swoje szanse myślałem aby iść na studia dzienne i wyjechać na Camp America aby nauczyć się lepiej języka.

Myślałem również nad studiami z pedagogiki specjalnej na studiach zaocznych - o wiele łatwiej jest o praktykę i pracuje się raczej w budżetówce. Ale tutaj musiałbym zaczynać wszystko od nowa.

Tak więc mam mały mętlik w głowie i chciałbym aby ktoś mi doradził za co będę niezmiernie wdzięczny. Pozdrawiam!

Jeśli chcesz pracować w policji to musisz się tam dostać i dopiero później iść na studia do szkoły policyjnej w Szczytnie. W tej chwili przyjmują tylko aktywnych policjantów. W żaden inny sposób nie zwiększysz swoich szans. 

Jeśli chodzi o pracę w księgowości to rób te finanse i rachunkowość. Zawsze możesz założyć własną firmę w zakresie prowadzenia księgowości. Tym bardziej, że będziesz miał już w tym zakresie bardzo dużą wiedzę. 

Pedagogikę specjalną sobie odpuść.