Daniel2500 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam wszystkich, Mam 24 lata i jestem po studiach licencjackich z finansów i rachunkowości i przez pewien problem musiałem przerwać magisterkę na tym samym kierunku. Dzięki chwili oddechu staram się znaleźć pracę w księgowości albo stażu - niestety bez rezultatu :-( międzyczasie przystąpiłem do rekrutacji do policji, niestety padłem na multiselekcie. Tak więc mam rok pełnych niepowodzeń. W mojej głowie rodzą się miliony nowych pomysłów na co mógłbym iść aby skączyć jak najlepiej. Od razu napisze ze najbardziej swoją przyszłość chciałbym widzieć w mundurze policyjnym. Wiec może na jakieś studia w tym kierunku się wybrać? Mógłbym również pracować jako księgowy ale nie wiem czy po magisterce znalazłbym prace, podobne jak teraz. Aby podnieść swoje szanse myślałem aby iść na studia dzienne i wyjechać na Camp America aby nauczyć się lepiej języka. Myślałem również nad studiami z pedagogiki specjalnej na studiach zaocznych - o wiele łatwiej jest o praktykę i pracuje się raczej w budżetówce. Ale tutaj musiałbym zaczynać wszystko od nowa. Tak więc mam mały mętlik w głowie i chciałbym aby ktoś mi doradził za co będę niezmiernie wdzięczny. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Jeśli chcesz pracować w policji to musisz się tam dostać i dopiero później iść na studia do szkoły policyjnej w Szczytnie. W tej chwili przyjmują tylko aktywnych policjantów. W żaden inny sposób nie zwiększysz swoich szans. Jeśli chodzi o pracę w księgowości to rób te finanse i rachunkowość. Zawsze możesz założyć własną firmę w zakresie prowadzenia księgowości. Tym bardziej, że będziesz miał już w tym zakresie bardzo dużą wiedzę. Pedagogikę specjalną sobie odpuść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...