Skocz do zawartości
qaz

Administracja - gdzie najlepiej ją studiować?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim! 

Chciałabym się dowiedzieć gdzie najlepiej studiować administrację? Wiem, że na większości krakowskich uczelni jest ten kierunek. Możecie mi naświetlić jak to jest w poszczególnych uczelniach?

Cześć! 

Od dwóch lat studiuję administrację i politykę publiczną w Akademii Ignacianum w Karakowie. Jestem bardzo zadowolona z tego kierunku, ponieważ z tego co się dowiadywałam jest on prowadzony inaczej niż w pozostałych krakowskich uczelniach. Jest trochę rzeczy związanych z politologią, prawem i ekonomią. Szeroki zakres wiedzy przez profesjonalnych wykładowców. 

Szczególnie podoba mi się to, że uczelnia jest stosunkowo mała. Na roku nie ma więcej niż 80 osób. Wykładowcy podchodzą do Ciebie jak do dorosłego człowieka, szanują Cię. Wykłady często są na bardzo wysokim poziomie. Bardzo zachęcam! :D 

Jak jeszcze coś będziesz ciała wiedzieć to pisz! Odpowiem na wszystko. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim! 

Chciałabym się dowiedzieć gdzie najlepiej studiować administrację? Wiem, że na większości krakowskich uczelni jest ten kierunek. Możecie mi naświetlić jak to jest w poszczególnych uczelniach?

 

Ja studiowałem Administracje na Uniwersytecie Wrocławskim i jestem zadowolony. Fajnie, bo niektóre przedmioty, które miałem na Administracji pokrywały się z tymi, które teraz mam na 2,5 letnich studiach magisterskich prawa.  Ogólnie jak zdawałem maturę to też zastanawiałem się gdzie iśc na studia, WWA, Kraków Wrocław Szczecin... w rezultacie wybrałem Wrocław i UWR i nie żałuję.  Poznałem masę fajnych osób, studia też są ciekawe i co najwazniejsz (bo studiowałem i studiuję zaocznie) - fajnie rozłożony plan semestralny zajęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji