TWbolek Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Witam! W maju będę poprawił matury. Na studia studia się już zdecydowałem. Tylko co, jak i gdzie? Jestem po technikum informatycznym i chciałbym studiować kierunek IT. Załóżmy, że mogę się dostać nawet na AGH czy pw. Informatykiem jestem raczej "z doskoku", ale widzę się w branży IT w przyszłości. Zależy mi też na sąsiedztwie uniwersytetu z dobrą filologią, ponieważ chciałbym rozwijać się też w tym kierunku (ale nie równocześnie z informatyką). Zastanawiam się też nad informatyką na uniwersytecie (zawsze chciałem zrozumieć matmę, a poza tym na polibudzie ma się znajomych przyszłych inżynierów, a na uniwersytecie masz znajomości z wielu różnych dziedzin. Interesuje mnie też miasto: faworytami są Kraków, Wrocław i Warszawa, ale generalnie mogę studiować wszędzie. Piszę z telefonu, a do tego jestem w pracy. Jak mi się coś przypomni, to dopiszę. Koniec odbioru. Pozdrawiam. W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 W tej chwili wiele prawie każdy uniwersytet prowadzi Informatykę i ma przy tym bardzo dobre zaplecze techniczne i logistyczne. Jeśli szukasz studia.net/informatyka w tych miastach to do każdej masz link, gdzie po prawej i pod artykułem masz uczelnie, które go prowadzą w danym województwie. www.krakow.studia.net/informatyka www.warszawa.studia.net/informatyka www.wroclaw.studia.net/informatyka Musisz też wiedzieć, że informatyka na politechnice i uniwersytecie będzie miała trochę inny profil. Przede wszystkim na wielu politechnikach to kierunek inżynierski, czyli zdobywasz inny tytuł niż na uniwersytecie. Cóż można powiedzieć masz sporo czasu na wybór, a każde z miast wymienionych przez Ciebie spełnia kryteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...