Skocz do zawartości
lukasz1991

Studiowanie i życie studenckie w Rzeszowie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem studentem 4 roku  Politechniki Rzeszowskiej  na kierunku informatyka i  chciałem stworzyć temat o studiowaniu w Rzeszowie.

Zaczynając, Rzeszów ma najwięcej studentów w całej UE, jeżeli chodzi o liczbe studentów przypadającą na liczbę mieszkańcow. Dwie główne publiczne uczelnie Rzeszowa to  Politechnika Rzeszowska (PRZ) i Uniwersytet Rzeszowski(UR),  gorąco polecam jednak PRZ ;) Rzeszów słynie również z tego, że znajduje się tutaj jedno z dwóch w Polsce ośrodków kształcenia pilotów oczywiście na PRZ.

Jeżeli chodzi o naukę wypowiem się tu na temat mojego kierunku ,więc uczyć się trzeba. Stan początkowy liczby studentów do teraz mniejszyl się o ponad połowe.
Poza tym zmiana rektora i zaostrzone rygory w związku z sesją, która np. nie da się już jej przedłużyć.
Najlepiej jest, gdy już w szkole średniej uczycie się pod wybrany kierunek studiów lub wiecie na jaki kierunek pójdziecie i zaczniecie się samodzielnie  uczyć z tej dziedziny. Potem na studiach jest łatwiej, prościej i można zdobyć stypendium unijne i rektorskie:)

Jeżeli chodzi o życie studenckie poza uczelnią to jest tu wiele rozrywek. Można pospacerować po bulwarach, wybrać się na tor gokartowy i poczuc się jak Kubica,pojeździć na rowerze,  jest wiele klubów, pizzerii gdzie można wyjść i umówic się ze znajomymi. Naprawdę nie da się nudzić w Rzeszowie, przez co czas leci szybciutko i tak zleciały już te ponad 3 lata studiów :)

Niewiadomo kiedy :)

Teraz oddaje Wam głos.  Dzielcie się swoimi spostrzeżeniami i uwagami :)

Zapraszam do dyskusji.

• Like 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.