Skocz do zawartości
Michael_2146

Studia farmaceutyczne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, obecnie jestem w 3 kl technikum o profilu ekonomicznym,za 2 lata będę przystępował do egzaminu maturalnego,jednak nie wiąże swojej przyszłości z branżą ekonomiczną. Chciałbym dostać się na studia farmaceutyczne. Od razu proszę nie pisać,że to zły kierunek i tp.(już się dość o tym naczytałem:)),jest to przemyślana decyzja i farmacja jest moim marzeniem. Ale jest jedno ALE. Martwię się o maturę, ponieważ nie mam rozszerzonej Studia na kierunku biologia i chemii (miałem te przedmioty tylko w 1 klasie) , odpowiednio nie mam tej wiedzy co ma osoba po biol chem. Nie powiem,że nie lubię tych przedmiotów,podobała mi się Studia na kierunku chemia i lubiłem robić różne zadania( w 1 klasie technikum miałem pewną 4 za rok,ale myślę,że gdybym bardzie się postarał to chyba miałbym 5,podobna sytuacja z biologią). Więc moje pytanie,czy w moim przypadku da się przygotować porządnie do matury i dostać się na te studia i potem dobrze sobie radzić na nich,bo wiadomo że chemii na tych studiach jest dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę zapoznać się z regulaminem forum. Co to jest za post wklejony z sieci? Proszę edytować treści przed ich publikacją, nie mówiąc o dodawaniu wielokrotnym wpisu. Naucz się proszę też, że jako gość nie zaczyna się wypowiedzi od Witam.

 

Odpowiadając na pytanie. Da się, na studiach maturę będziesz miał co semestr i tam też sam będziesz musiał się uczyć. 

Możesz wspomagać się korepetycjami. Czasu bardzo dużo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post nie jest wklejony z sieci,jest to moje pytanie zadane na innym forum ale na nim nie szybko odpowiadają a znalazłem ten forum i napisalem to samo pytanie tutaj,bo zauważylem,że tu szybko mogę dostać odpowiedź.

Jestem nowym użytkownikiem forum dlatego przez przypadek kilka razy wyslałem to samo zapytanie,przepraszam.