finewit Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam, pisze tutaj z prośbą o radę ponieważ nie wiem jak chwycić ten temat. Ogólnie zacznę od tego, że moje studia są dość dziwne. Studiuję Inżynierie studia z zarządzania na Wydziale studia z zarządzania PW, ale mniejsza o to. Temat tyczy się pracy dyplomowej. Znacie te "normalna regułę" pracy? Temat, promotorzy, seminaria itd. U mnie na początku też tak miało być, ale w 2 semestrze dowiedzieliśmy się, że mamy mieć inna forme pracy inżynierskiej - 6 projektów od 3 do 7 semestru wraz z ich połączeniem w 7 semestrze. I to było okej, po ogarnięciu niewiadomych spraw. W dniu dzisiejszym dowiedzieliśmy się, że nasze projekty możemy sobie wsadzić wiadomo gdzie, bo będzie jednak pisanie normalnej pracy inżynierskiej, tylko "na podstawie" JEDNEGO wybranego projektu który realizowalismy lub będziemy realizować w ramach studiów. Ja się na to nie zgadzam, inni też nie są zadowoleni, dlatego proszę was o radę. Oni od początku traktują nas jako króliki doświadczalne i są względem nas niepoważni. Ja się na taką zmiane z dnia na dzień, tym bardziej kiedy 3 z 6 projektów są już gotowe, nie zgadzam i zamierzam walczyć o nasze prawa bo to jest śmiech na sali. W jaki sposób podejść do tematu, jak z tym walczyć? Bo to że my powiemy że nam się to nie podoba, to nic nie zmienia bo władze wydziału maja nad gdzieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 zobacz co w regulaminie studiów piszę na temat pracy dyplomowej i tego się trzymaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...